Hvor meget strøm bruger I??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Honningblomst

Jeg kunne godt tænke mig at høre Jer hvor meget strøm I bruger om året...for hvor meget og gerne jeres forbrug, hvor mange I er og hvor stor bolig.

Kan ikke få mit til helt at hænge sammen....hmm..

Knus Eva

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

LRJ

Eva skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at høre Jer hvor meget strøm I bruger om året...for hvor meget og gerne jeres forbrug, hvor mange I er og hvor stor bolig.

Kan ikke få mit til helt at hænge sammen....hmm..

Knus Eva

vi lægger 7000 af til side om året nu her når vi flytter vi er to der skal bruge det, og huset er 98 kvm

Anmeld

28. januar 2010

Bare mig..

Altså jeg er ikke meget inde i det der, jeg skriver bare nogen tal. Men for de 8 mdr jeg har boet her brugte vi omkring 4000. Jeg aner ikke om det er incl de mdr vi ikke boede her. Men det er det vi aflæste den til her i januar. Hvis det er den du spørg efter?

Hvis det er det, brugte vi som sagt ca 4000 på 8 mdr, vi er to personer, og knap 85 kvadratmeter.

Vores var lavere end de havde fået forventet til. Den var nemlig ca 5500.

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

marikka skriver:

Altså jeg er ikke meget inde i det der, jeg skriver bare nogen tal. Men for de 8 mdr jeg har boet her brugte vi omkring 4000. Jeg aner ikke om det er incl de mdr vi ikke boede her. Men det er det vi aflæste den til her i januar. Hvis det er den du spørg efter?

Hvis det er det, brugte vi som sagt ca 4000 på 8 mdr, vi er to personer, og knap 85 kvadratmeter.

Vores var lavere end de havde fået forventet til. Den var nemlig ca 5500.

For 4000 KR?

Anmeld

28. januar 2010

oo

vi bruger mindst 5000 og vores hus er 80 m2. på foruderlig vis er den steget siden sidste år men forhåbentlig får vi jordvarme inden aaaalt for længe (når de fikser nabohuset).

fåååårk jeg glæder mig ikke til regningen kommer!!

Anmeld

28. januar 2010

Bare mig..

Eva skriver:

For 4000 KR?

Nej det var det vi aflæste den der måler ting der til. men vi betaler ca 1300 hver 4 mdr for el. Lyder det forkert? :/ Nu bliver jeg da helt i tvivl.

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

marikka skriver:

Nej det var det vi aflæste den der måler ting der til. men vi betaler ca 1300 hver 4 mdr for el. Lyder det forkert? :/ Nu bliver jeg da helt i tvivl.

Nej nej...det lyder ikke forkert...mit lyder forkert..

Anmeld

28. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Vi lægger noget mere til strøm end de andre! vi er 2 på 90,2 kvm. Og vi betaler pr. Mdr. Ca.1000,- mindre i sommerperioden :-) men det er også en dyr lejlighed! ;-)
knus

Anmeld

28. januar 2010

Bare mig..

Eva skriver:

Nej nej...det lyder ikke forkert...mit lyder forkert..

Ja men jeg tror også mit er meget rigtigt. Hvad hedder din da?

Anmeld

28. januar 2010

Honningblomst

marikka skriver:

Ja men jeg tror også mit er meget rigtigt. Hvad hedder din da?

Jamen jeg bruger 2700kwh om året...dvs under 6000kr og jeg har et hus på 120, vaskemaskine, tørretumbler(hvor alt tørres året rundt) stort køleskab, fryser, opvasker, fire tv. tre computere og så alt det andet el-gejl man jo har med store drenge(3-7-12år) der er altid gang i noget og jeg fatter ikke jeg kan holde den så lavt, men tør ikke brokke mig, hvis nu det er min måler der er sløv-griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.