Lige et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Becks

Fam. Madsen skriver:

Kan jeg godt forstå. 

Ja har en del problemer som jeg går med så har ikke så tit overskud til og komme her ind.

Så det går ikke så godt

Det er jeg ked af og høre

til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Fam. Madsen

Tutter skriver:

Det er jeg ked af og høre

til dig

Tak for knuset det trænger jeg til...

Anmeld

3. februar 2010

Becks

Fam. Madsen skriver:

Tak for knuset det trænger jeg til...

Hvis du har lyst til og snakke senere når lille manden sover, så kan du komme på msn og snakke

Anmeld

3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tutter skriver:

Tak for svar

Glemte at skrive i mit første indlæg, at p-pillerne tager jeg kun for ikke at blive gravid, da jeg ikke har fast kæreste endnu, får nemlig ikke min mens overhoved kun på p-piller.. Det er derfor jeg tager provera for at få mens..
Gav det mening

Øhhh hehe. Nej. Men jeg ved heller ikke en dyt om PCO. Andet end at min veninde hun gjorde en masse med diæt og sager og blev gravid Med pco.

Anmeld

3. februar 2010

LineD

Nu ved jeg ikke om du kan bruge svaret, men Provera bruges jo til hormonstyring og bevirker ÆL og menstruation, og så længe du får Provera og har menstruation, så er jeg godt 95 % sikker på du også har ÆL. Men igen, det kommer jo an på om du overhovedet producerer æg mhp. PCO'en.

Men hovedet på blokken, ja det har du :)

Anmeld

3. februar 2010

Becks

LineD skriver:

Nu ved jeg ikke om du kan bruge svaret, men Provera bruges jo til hormonstyring og bevirker ÆL og menstruation, og så længe du får Provera og har menstruation, så er jeg godt 95 % sikker på du også har ÆL. Men igen, det kommer jo an på om du overhovedet producerer æg mhp. PCO'en.

Men hovedet på blokken, ja det har du

Tark

Anmeld

3. februar 2010

oo

jeg har en veninde der har svær PCO og hun blev gravid naturligt for fire år siden. dengang vidste de intet om hendes sygdom, men idag, hvor hun er tilknyttet fertilitetsklinikken, har Randi forklaret, at hun kunne blive gravid dengang fordi det var første måned efter hun stoppede med p-piller ergo var hun stopfyldt med hormoner, der gav hende ægløsning. hun mistede så barnet i fjerde måned, men ikke pga PCO'en (men fordi en spasserbilist kørte ind i hende bagfra).

Anmeld

3. februar 2010

Becks

Tjuhl skriver:

jeg har en veninde der har svær PCO og hun blev gravid naturligt for fire år siden. dengang vidste de intet om hendes sygdom, men idag, hvor hun er tilknyttet fertilitetsklinikken, har Randi forklaret, at hun kunne blive gravid dengang fordi det var første måned efter hun stoppede med p-piller ergo var hun stopfyldt med hormoner, der gav hende ægløsning. hun mistede så barnet i fjerde måned, men ikke pga PCO'en ( men fordi en spasserbilist kørte ind i hende bagfra).

Ej

Lægerne har også sagt til mig, at jeg kan være heldig og blive gravid i første hug, men at jeg nok skal forberede mig på, at få hjælp til og blive gravid..

Men nu må vi se, det er jo slet ikke aktuelt endnu - Selvom jeg er noget så skruk

Anmeld

3. februar 2010

oo

Tutter skriver:

Ej

Lægerne har også sagt til mig, at jeg kan være heldig og blive gravid i første hug, men at jeg nok skal forberede mig på, at få hjælp til og blive gravid..

Men nu må vi se, det er jo slet ikke aktuelt endnu - Selvom jeg er noget så skruk

ja, det er faktisk en pissesørgelig historie, det er ikke lykkedes dem at blive gravide siden og sidste sommer fik hun så at vide, at hun har svær PCO, men de har simpelthen ikke økonomien til at starte behandling lige nu

jeg kan nu godt forstå, at du har behov for at få lidt info selvom du ikke er igang med the babymaking LIGE nu sådan er jeg også selv, man vil hellere vide det med det samme og så kan man vænne sig til det og så kan man handle ud fra den viden senere hen!

jeg håber at du klarer den i første hug, når første hug skal hugges

Anmeld

3. februar 2010

Becks

Tjuhl skriver:

ja, det er faktisk en pissesørgelig historie, det er ikke lykkedes dem at blive gravide siden og sidste sommer fik hun så at vide, at hun har svær PCO, men de har simpelthen ikke økonomien til at starte behandling lige nu

jeg kan nu godt forstå, at du har behov for at få lidt info selvom du ikke er igang med the babymaking LIGE nu sådan er jeg også selv, man vil hellere vide det med det samme og så kan man vænne sig til det og så kan man handle ud fra den viden senere hen!

jeg håber at du klarer den i første hug, når første hug skal hugges

Stakkels dem, hvor er verden dog uretfærdig nogen gange

Ja, synes man har lidt mere styr på tingene, når man ligesom er forberedt og det
Det må da også snart være jeres tur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.