Lige et spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Becks

Hey..

Jeg har jo som bekendt PCO i svær grad, men får min mens hver måned, ved hjælp af p-piller og nogle piller der hedder Provera.

Nu når jeg får min mens hver måned, har jeg så ÆL hver måned? Er lidt forvirret over det, for nogle siger, at man ikke nødvendigvis har ÆL, fordi man får sin mens hver måned. Og andre siger, at det gør man

Knus

Alle mennesker er engle
Med kun en vinge
Kun ved at omfavne hinanden
Kan vi flyve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Becks

3. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså hvis man har pco og tager p-piller for at få mens, så har man jo ikke ægløsning. Man har jo kunstig mens på p-piller, så vidt jeg ved ...

Ellers ville man jo gå og blive gravid med p-piller, når man har pco'en. Altså for nogen er det jo fint nok, men hvis du ikke tog dem, kunne det være at du blev gravid når du ikke ville være det.

Anmeld

3. februar 2010

Fam. Madsen

Jeg vil da ikke tro det for jeg kan godt have æl uden og have mens.. men jeg ved det faktis ikke med sikker. synes du skal prøve og spørger din læge om det for han/hun kan svare dig 100%

Anmeld

3. februar 2010

otlitrom

Jeg er blevet undersøgt ved læge og gyn. Jeg har ikke PCO eller lignende.

Men inden jeg blev tjekket blev jeg spurgt ind til cyklus, og lægen sagde: hvis cyklus er regelmæssig er det tegn på at du har ÆL. Men det er jo lidt svært i dit tilfælde, hvor det bliver styret af p-piller.

Jeg ved ikke om du overhovedet kan bruge svaret til noget, men måske din læge kan hjælpe dig. -Og det råd har du nok fået 35 gange før

Jeg håber du finder et svar

Anmeld

3. februar 2010

Becks

Zafir skriver:

Altså hvis man har pco og tager p-piller for at få mens, så har man jo ikke ægløsning. Man har jo kunstig mens på p-piller, så vidt jeg ved ...

Ellers ville man jo gå og blive gravid med p-piller, når man har pco'en. Altså for nogen er det jo fint nok, men hvis du ikke tog dem, kunne det være at du blev gravid når du ikke ville være det.

Tak for svar

Glemte at skrive i mit første indlæg, at p-pillerne tager jeg kun for ikke at blive gravid, da jeg ikke har fast kæreste endnu, får nemlig ikke min mens overhoved kun på p-piller.. Det er derfor jeg tager provera for at få mens..
Gav det mening

Anmeld

3. februar 2010

Becks

Tak for svar Sandra og Kitty, min læge siger bare, at det skal jeg ikke bekymre om, før jeg får en fast kæreste

Har jo fået af vide, at jeg ikke kan få børn pga PCO´en og fordi de har observeret over en længere periode, at jeg overhovedet ikke dannede ÆL. Men det har jeg så haft de sidste par måneder.. P-pillerne får jeg fordi jeg ikke skal blive gravid, med ham jeg nu hygger med , de hjælper mig ikke til mens, som mine provera gør, de beskytter så bare ikke mod evt graviditet.. Åh jeg ville ænske jeg havde et normalt underliv, ville gøre det hele meget nemmere

Anmeld

3. februar 2010

Fam. Madsen

Tutter skriver:

Tak for svar Sandra og Kitty, min læge siger bare, at det skal jeg ikke bekymre om, før jeg får en fast kæreste

Har jo fået af vide, at jeg ikke kan få børn pga PCO´en og fordi de har observeret over en længere periode, at jeg overhovedet ikke dannede ÆL. Men det har jeg så haft de sidste par måneder.. P-pillerne får jeg fordi jeg ikke skal blive gravid, med ham jeg nu hygger med , de hjælper mig ikke til mens, som mine provera gør, de beskytter så bare ikke mod evt graviditet.. Åh jeg ville ænske jeg havde et normalt underliv, ville gøre det hele meget nemmere

Kender din følse... men det er jo kun et godt tegn hvis du har haft æl de sidste par mdr. lad os håbe det forsætter men sikke et svar og få at sin læge det ville jeg ikke være tilfreds med hvis det var mig... selvfølgelig bekymre man sig om det når man ved man har svært ved og blive gravid

Anmeld

3. februar 2010

Becks

Fam. Madsen skriver:

Kender din følse... men det er jo kun et godt tegn hvis du har haft æl de sidste par mdr. lad os håbe det forsætter men sikke et svar og få at sin læge det ville jeg ikke være tilfreds med hvis det var mig... selvfølgelig bekymre man sig om det når man ved man har svært ved og blive gravid

Blev også lidt harm

Hvordan går det ellers? Synes det er lang tid siden man har set dig

Anmeld

3. februar 2010

Fam. Madsen

Tutter skriver:

Blev også lidt harm

Hvordan går det ellers? Synes det er lang tid siden man har set dig

Kan jeg godt forstå. 

Ja har en del problemer som jeg går med så har ikke så tit overskud til og komme her ind.

Så det går ikke så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.