3D/4D scanning idag (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2010

LauraLW

LouiseLarsen skriver:

Hejsa De Damer og få Hr der er herinde!

Vi har været til 3D/4D Scanning idag. Og sikke en vild oplevelse.... Har aldrig (udover min fødsel af Nicklas) prøvet noget så stort!

Her er lidt billeder:

Nej hvor er han dog cute! Det sidste billede er da helt genialt.

Øv hvor ville jeg ønske jeg havde råd til sådan en scanning...

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2010

Ox.

Åh, mine hormoner går helt i koma når jeg ser sådanne billeder, og jeg som troede de forsvandt hurtigt efter fødsel!

SMUK bebs

Anmeld

2. februar 2010

Bavianis

Jamen det var da utroligt - man kan jo fuldstndig se barnets ansigtstræk! Årh fuck! I ruinerer mig fanme herinde! Nu skal jeg jo OGSÅ ha' en 3D-scanning! For sulans!

Anmeld

2. februar 2010

ChatH

Nøj hvor er de lækre de billeder. vi fik også lavet den scanning med pigerne og skal helt sikkert også have en denne gang

Chatarina

Anmeld

8. februar 2010

LouiseNielsen

Bavianis skriver:

Jamen det var da utroligt - man kan jo fuldstndig se barnets ansigtstræk! Årh fuck! I ruinerer mig fanme herinde! Nu skal jeg jo OGSÅ ha' en 3D-scanning! For sulans!

Det er hver og en krone værd...

Meeen ja havde jeg ikke siddet og set alle 3d scannings billederne herinde, så var vi nok heller ikke kommet afsted....

Hehe....

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

Hvor er det dog vildt! Sikke nogle fantastiske billeder. Hvor fik du lavet dem, hvad kostede det, og hvor langt er du henne?

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

Bavianis skriver:

Lige mine tanker.

Anmeld

8. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hahaha, nu kommer jeg til at grine - vi bestilte tid til vores 2. 3D-scanning for længe siden - jeg MÅ bare se hans ansgt rigtigt og sidste gang ville han jo ikke rigtigt vise det, men puttede det helt ind i moderkagen... Og så kunne farmand heller ikke være med sidst så han vil rigtig gerne have oplevelsen med... Fååårk det bliver dyrt når der er så mange gravide som kan inspirere til ting man bare ikke KAN leve uden

Knus

Anmeld

8. februar 2010

LouiseNielsen

Majastina skriver:

Hvor er det dog vildt! Sikke nogle fantastiske billeder. Hvor fik du lavet dem, hvad kostede det, og hvor langt er du henne?

Hejsa

Jeg er nu 31+2 uger henne... Men var 28+5 den dag vi fik det gjort. Man anbefaler at man får det gjort i uge 29! Mellem uge 27 og 31, men uge 29 er bedst, fik vi afvide...

Vi fik det gjort i silkeborg. Og gav 1500 kr for det. Vi fik 50 billeder ca, og en dvd med hele forløbet, hvor man ser alt og høre hvordan hun fortæller osv osv.....

Kram

Anmeld

8. februar 2010

Dictes mor

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Jeg er nu 31+2 uger henne... Men var 28+5 den dag vi fik det gjort. Man anbefaler at man får det gjort i uge 29! Mellem uge 27 og 31, men uge 29 er bedst, fik vi afvide...

Vi fik det gjort i silkeborg. Og gav 1500 kr for det. Vi fik 50 billeder ca, og en dvd med hele forløbet, hvor man ser alt og høre hvordan hun fortæller osv osv.....

Kram

Ahhh æv, jeg er 34+0, så jeg er nok for langt henne, jeg må bare vente de sidste halvanden måned endnu inden jeg får hende at se...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.