LouiseLarsen skriver:
Hejsa De Damer og få Hr der er herinde!
Vi har været til 3D/4D Scanning idag. Og sikke en vild oplevelse.... Har aldrig (udover min fødsel af Nicklas) prøvet noget så stort!
Her er lidt billeder:
Jeg så faktisk godt denne og tænkte at dine billeder var bedre end den andens. Jeg glemte bare at skrive det 
Men der er en logisk grund til det, vores net på skolen er så mega ustabilt at man ikke kan besvare indlæg, blot kigge med.
Og jeg husker altså ikke som det første at svare når jeg kommer hjem, for så er den jo væk fra toppen.
MEN rigtig gode billeder, jeg er selv lidt i tvivl om jeg skal gøre det. Jeg vil gerne have en film, men min veninde og jeg har debateret ivrigt om det fordi hun kom med nogle gode pointer.
Gør jeg det for mig selv? Eller for at vise det frem til andre?
Hun fik med sit første barn lavet en sådan scanning med video og billeder, men har ikke brugt dem efterfølgende overhovedet. Jeg er blevet i tvivl om det er fordi jeg vil have oplevelsen til at dele med andre eller om det rent faktisk er fordi jeg ønsker det til mig selv og til at vise mit kommende barn.
Nu er jeg så heldig at jeg skal kontrolscannes ret ofte tilsidst i graviditeten, så jeg får jo lov at se hende i ny og næ og får stillet mit savn lidt.
Men flotte flotte billeder - sådan nogle gad jeg også godt have. Har kun dårligt rystet scanningsbilleder 
Kh
Zette
Anmeld