Hjælp?! spørgsmål!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Lou

Anonym skriver:

jeg vil tro 1½ måned.. men har lagt mærke til at jeg havde ægløsning den anden dag.. tænker min krop måske er homonforvirret pga p pille stop...

Nej det er heller ikke så lang tid... men jeg har samme problem, jeg har bare haft det lige siden jeg startede på p pillerne for 6 år siden.. de ville skyde skylden på p-pillerne men nu har jeg ikke taget dem i et år kan de jo ikke det mere, så nu skal de til at finde ud af hvorfor.. når man har mælk i brysterne er det fordi man udskiller for meget af hormonet prolaktin, har de fortalt mig, det kan også være årsag til at man har uregelmæssig mens....

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men måske

Kh Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Anonym trådstarter

Lou skriver:

Nej det er heller ikke så lang tid... men jeg har samme problem, jeg har bare haft det lige siden jeg startede på p pillerne for 6 år siden.. de ville skyde skylden på p-pillerne men nu har jeg ikke taget dem i et år kan de jo ikke det mere, så nu skal de til at finde ud af hvorfor.. når man har mælk i brysterne er det fordi man udskiller for meget af hormonet prolaktin, har de fortalt mig, det kan også være årsag til at man har uregelmæssig mens....

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men måske

Kh Louise

ok.. ja det problem har jeg ikke endnu... min mens er siden jeg stoppede for et par måneder siden.. med ca. 28 dages mellemrum indtil videre... dog snakkede jeg med min mor her den anden dag som fortalte at når hun fik mens før i tiden så fik hun mælke knuder.. så jeg tænker det måske er det har ikke lige bemærkt om det var mere når jeg fik mens eller om det var når jeg ikke fik.. dog syntes jeg ligesom det ikke er så slemt mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.