Hjælp?! spørgsmål!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer jeg har et spørgsmål er der nogen af jer som har prøvet at blive gravid udenfor livmoderen eller lign? eller måske ægløsning?

anyway så troede jeg egentligt jeg var gravid her i december men så kom min mens og igen denne gang.. Jeg har dog ikke haft voldsomme smerter eller noget mere stikkene smerter vil jeg nok sige. men jeg har tit haft en stikken i højre side som for eks nu, kunne det være ægløsning evt? hvordan skal jeg forklare det.. det føltes som om det stikker pludseligt og så gør det ondt til om i ryggen. det gør faktisk lidt ondt må jeg sige...

Jeg har været til lægen her den anden dag, pga at jeg har mælk i brysterne og at mine brystvorte virkede mørkere osv..Men jeg havde stadig svagt mens så hun kiggede ikke op i mig men trykkede mig på brysterne så der kom mælk ud og endte med at teste mig om jeg var gravid og til sidst sendt mig til blodprøver for hormonforvirring og nu skal jeg til røgten med brysterne. Jeg må blakt erkende jeg er slet ikke tryk ved min læge syntes ikke hun lytter.

Nogen der har prøvet lign? på forhånd tak til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Anonym trådstarter

slet ingen????

Anmeld

28. januar 2010

oo

jeg har været gravid udenfor livmoderen OG har ægløsning jeg meget tydeligt kan mærke.

Min graviditet udenfor livmoderen gjorde så afsindig ondt, at jeg ikke kunne gå og jeg kom rent instinktivt til at sparke lægen over armen da hun insisterede på at undersøge mig vaginalt. det gør simpelthen så ondt at du ikke er i tvivl om, at der er noget FULDKOMMEN galt og du skal på hospitalet, så jeg ville ikke være særlig nervøs for at det er det. det er også sjældent du går mere end ind i 9. uge med en graviditet udenfor livmoderen. og forresten tester man helt normalt positivt.

mine ægløsninger er ligesom en "mild" krampe i underlivet samt øget udflåd.

men jeg har aldirg haft mælk i brysterne. Din læge burde desuden sagtens kunne undersøge dig vaginalt selvom du har menstruation!!

jeg tror det er meget godt at du får taget nogle flere tests, for dte lyder lidt spøjst det du beskriver

men rigtig meget held og lykke og  for at det ikke er noget alvorligt

Anmeld

29. januar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jeg har været gravid udenfor livmoderen OG har ægløsning jeg meget tydeligt kan mærke.

Min graviditet udenfor livmoderen gjorde så afsindig ondt, at jeg ikke kunne gå og jeg kom rent instinktivt til at sparke lægen over armen da hun insisterede på at undersøge mig vaginalt. det gør simpelthen så ondt at du ikke er i tvivl om, at der er noget FULDKOMMEN galt og du skal på hospitalet, så jeg ville ikke være særlig nervøs for at det er det. det er også sjældent du går mere end ind i 9. uge med en graviditet udenfor livmoderen. og forresten tester man helt normalt positivt.

mine ægløsninger er ligesom en "mild" krampe i underlivet samt øget udflåd.

men jeg har aldirg haft mælk i brysterne. Din læge burde desuden sagtens kunne undersøge dig vaginalt selvom du har menstruation!!

jeg tror det er meget godt at du får taget nogle flere tests, for dte lyder lidt spøjst det du beskriver

men rigtig meget held og lykke og  for at det ikke er noget alvorligt

Ja til det med lægen tror hun havde for travlt skal vist skifte læge er træt af at gå til lægen og altid fø´le man bliver smidt ud af døren...

Anmeld

29. januar 2010

oo

Anonym skriver:

Ja til det med lægen tror hun havde for travlt skal vist skifte læge er træt af at gå til lægen og altid fø´le man bliver smidt ud af døren...

det er bare så træls med den slags læger!!

Anmeld

30. januar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

det er bare så træls med den slags læger!!

Meget har boet her i 2 år.. og min gamle læge var meget bedre! desværre over 100 km væk.. æv æv.. så når jeg bliver gravid så er det lægeskift til mig! dog koster det nu 170 at skifte..

Anmeld

30. januar 2010

oo

Anonym skriver:

Meget har boet her i 2 år.. og min gamle læge var meget bedre! desværre over 100 km væk.. æv æv.. så når jeg bliver gravid så er det lægeskift til mig! dog koster det nu 170 at skifte..

nej gør det?! det er jo helt skandaløst! jeg mener...der er frit sygehusvalg, så burde der da også være frit lægevalg indenfor en vis omkreds!

Anmeld

30. januar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

nej gør det?! det er jo helt skandaløst! jeg mener...der er frit sygehusvalg, så burde der da også være frit lægevalg indenfor en vis omkreds!

Ja det gør det..!! har lige tjekket det her den anden dag.. at nu koster det 170 kr.. syntes også det er strengt.. jeg ville have haft skiftet alle i familien over til ny læge så vi kunne komme samme sted hen men nej nej.. nu skal vi betale for hver voksen...!

Anmeld

2. februar 2010

Lou

Hvor længe har du haft mælk i brysterne?

Anmeld

2. februar 2010

Anonym trådstarter

Lou skriver:

Hvor længe har du haft mælk i brysterne?

jeg vil tro 1½ måned.. men har lagt mærke til at jeg havde ægløsning den anden dag.. tænker min krop måske er homonforvirret pga p pille stop...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.