Stået model til denne kage ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Haha det havde jeg også forestillet mig, skulle være min agtig farvel kage, når jeg skulle på barsel på et tidspunkt. Nok ikke heeeeelt så flot som den, den er godtnok fancy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Diana...

Malene84 skriver:

Jaaa sys også hun er helt vild. hehe.

Ja for søren og hun tager meget gerne imod bestillinger på hendes side. Du skal bare skrive til hende, og hun kommer fra Rødovre

AHH rødovre typisk jeg fra midtjylland 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

28. januar 2010

Malene84

Zafir skriver:

Haha det havde jeg også forestillet mig, skulle være min agtig farvel kage, når jeg skulle på barsel på et tidspunkt. Nok ikke heeeeelt så flot som den, den er godtnok fancy

hehe... det er da vildt fint, at du vil prøve - bare dét at prøve er mere end jeg gør. haha. Har lovet mine kollegaer en Amo chokoloade tærte (jaaa... så kreativ er jeg &nbsp. Så de får et chok når de ser den her kage i morgen. haha

Anmeld

28. januar 2010

Malene84

DianaMoar skriver:

AHH rødovre typisk jeg fra midtjylland 

Ved at hun har leveret helt til Jylland 2 gange. haha. Men det blir måske lidt dyrt for kage og benzin? haha

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

hehe... det er da vildt fint, at du vil prøve - bare dét at prøve er mere end jeg gør. haha. Har lovet mine kollegaer en Amo chokoloade tærte (jaaa... så kreativ er jeg &nbsp. Så de får et chok når de ser den her kage i morgen. haha

ja, jeg vil da prøve mig frem. Absolut.

Men jeg havde i hvertfald tænkt mig en gravid kage...

Anmeld

28. januar 2010

Diana...

Malene84 skriver:

Ved at hun har leveret helt til Jylland 2 gange. haha. Men det blir måske lidt dyrt for kage og benzin? haha

Alt min familie bor på sjælland det kunne være jeg lidt skulle snakke med dem så kunne de jo tage den med her over. 

Anmeld

28. januar 2010

smokin

Hvor er hun dygtig Malene!

Kan man hyre hende? 

Stort knus

Anmeld

28. januar 2010

Malene84

Zette skriver:

Hvor er hun dygtig Malene!

Kan man hyre hende? 

Stort knus

Det kan du i hvert fald - hun lever og ånder for at lave kage. Så hun blir kun glad, hvis ud kontakter hende

Anmeld

28. januar 2010

smokin

Malene84 skriver:

Det kan du i hvert fald - hun lever og ånder for at lave kage. Så hun blir kun glad, hvis ud kontakter hende

Nu er der jo alligevel et stykke tid, men jeg har gemt hendes hjemmeside nu da jeg så at hun boede i Rødovre, min svigerfar bor også i Rødovre og vil sikkert gerne bringe den herud, men baby kommer jo først i slutningen af maj... så der går lige i hvert fald et halvt år endnu... :-)

Anmeld

28. januar 2010

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

Hey tøser,

sys I skulle se en min grandkusines (kira) dejlige kager - jeg har stået model (eller noget... hahaha). Jeg skal give den til mine kollegaer i morgen, da det er min sidste dag.

Tjek Kiras hjemmeside ud, hun er uddannet og pisse dygtig...

www.kiraskoolkager.dk

Hold da op de er bare flotte...... jeg øver mig også rigtig meget til når pigerne bliver et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.