Stået model til denne kage ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.904 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Malene84

Hey tøser,

sys I skulle se en min grandkusines (kira) dejlige kager - jeg har stået model (eller noget... hahaha). Jeg skal give den til mine kollegaer i morgen, da det er min sidste dag.

Tjek Kiras hjemmeside ud, hun er uddannet og pisse dygtig...

www.kiraskoolkager.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

RumlesMor

Nej hvor er den flot og super-fed!!

Anmeld

28. januar 2010

Vial

Wauv - hæfter mig ved, at maven ikke er firkantet. Heldige dig :-) Hvad er der inde i kagen? Du ved godt, at det er det ydre der tænder, men det indre der tæller jo ;-)

Anmeld

28. januar 2010

FrkC

Hold da op :O

Hvor er den supersej og hammergodt lavet

* * * * * * C a m i l l a * * * * * *

Anmeld

28. januar 2010

Malene84

KaMa skriver:

Wauv - hæfter mig ved, at maven ikke er firkantet. Heldige dig :-) Hvad er der inde i kagen? Du ved godt, at det er det ydre der tænder, men det indre der tæller jo ;-)

hehe... du har da helt ret!!! Jeg ved det faktisk ikke, hun ville ikke sige det. Sååå glæder mig ekstremt til at smage den i morgen  (tror jeg blir hjemme og spiser det hele selv)

Hvis I er inde på hendes side - så blir I nødt til at se hendes dåbskager, såååå fine

Anmeld

28. januar 2010

BinaMor

OH MY GOD sikke en hjemmside hun har. wow en bryllupskage der var med detaljer og en drenge dåbskage. hold da ferie hun er god

Anmeld

28. januar 2010

Diana...

Hold da op den er fed og hvor er det nogen fede kager hun laver det da helt vild. 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

28. januar 2010

kiroo

Malene84 skriver:

hehe... du har da helt ret!!! Jeg ved det faktisk ikke, hun ville ikke sige det. Sååå glæder mig ekstremt til at smage den i morgen  (tror jeg blir hjemme og spiser det hele selv)

Hvis I er inde på hendes side - så blir I nødt til at se hendes dåbskager, såååå fine

ja har været inde og se dem sidst du fortalte om det.. de er vildt flotte, har set alle kagerne igennem..

Kitt med pigerne Keshia på 5år og Keira på 4 mdr.

Anmeld

28. januar 2010

Diana...

Malene84 skriver:

Ja dem så jeg god det godt nok det flotteste kager os bryllupskagerne.

Er det noget hun stadig gør i? og hvor bor hun i landet?

Anmeld

28. januar 2010

Malene84

DianaMoar skriver:

Ja dem så jeg god det godt nok det flotteste kager os bryllupskagerne.

Er det noget hun stadig gør i? og hvor bor hun i landet?

Jaaa sys også hun er helt vild. hehe.

Ja for søren og hun tager meget gerne imod bestillinger på hendes side. Du skal bare skrive til hende, og hun kommer fra Rødovre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.