Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey tøser,
sys I skulle se en min grandkusines (kira) dejlige kager - jeg har stået model (eller noget... hahaha). Jeg skal give den til mine kollegaer i morgen, da det er min sidste dag.
Tjek Kiras hjemmeside ud, hun er uddannet og pisse dygtig...
www.kiraskoolkager.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej hvor er den flot og super-fed!!
Hold da op :O
Hvor er den supersej og hammergodt lavet
* * * * * * C a m i l l a * * * * * *
KaMa skriver: Wauv - hæfter mig ved, at maven ikke er firkantet. Heldige dig :-) Hvad er der inde i kagen? Du ved godt, at det er det ydre der tænder, men det indre der tæller jo ;-)
Wauv - hæfter mig ved, at maven ikke er firkantet. Heldige dig :-) Hvad er der inde i kagen? Du ved godt, at det er det ydre der tænder, men det indre der tæller jo ;-)
hehe... du har da helt ret!!! Jeg ved det faktisk ikke, hun ville ikke sige det. Sååå glæder mig ekstremt til at smage den i morgen (tror jeg blir hjemme og spiser det hele selv)
Hvis I er inde på hendes side - så blir I nødt til at se hendes dåbskager, såååå fine
OH MY GOD sikke en hjemmside hun har. wow en bryllupskage der var med detaljer og en drenge dåbskage. hold da ferie hun er god
Hold da op den er fed og hvor er det nogen fede kager hun laver det da helt vild.
Knus Diana og Lucas 210209
Malene84 skriver: hehe... du har da helt ret!!! Jeg ved det faktisk ikke, hun ville ikke sige det. Sååå glæder mig ekstremt til at smage den i morgen (tror jeg blir hjemme og spiser det hele selv) Hvis I er inde på hendes side - så blir I nødt til at se hendes dåbskager, såååå fine
Kitt med pigerne Keshia på 5år og Keira på 4 mdr.
Malene84 skriver: Hvis I er inde på hendes side - så blir I nødt til at se hendes dåbskager, såååå fine
Ja dem så jeg god det godt nok det flotteste kager os bryllupskagerne.
Er det noget hun stadig gør i? og hvor bor hun i landet?
DianaMoar skriver: Ja dem så jeg god det godt nok det flotteste kager os bryllupskagerne. Er det noget hun stadig gør i? og hvor bor hun i landet? Knus Diana og Lucas 210209
Jaaa sys også hun er helt vild. hehe.
Ja for søren og hun tager meget gerne imod bestillinger på hendes side. Du skal bare skrive til hende, og hun kommer fra Rødovre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128