Så fik jeg taget min mødom........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.565 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Halbschön

....................... i MMF-universet og den var næsten ligeså smertefuld som "den første gang".!
Kæresten fylder år i dag, så det var jo en oplagt mulighed for at afprøve det inden jeg skal i gang med dåbskagerne!

Hold da op.. Igår skulle jeg lave fyldet.. Fandt ud af at jeg ikke kunne smelte chokolade i mikroen - endte med et røgfyldt køkken og en lugt af brændt chokolade.. Øv! Fik langt om længe lagt kagen sammen igår, og smurt den op.. Forlod køkkenet der lignede lort og gik i seng....

TIl morgen ville jeg så igang med at lave MMF og det gik egentlig ganske godt, men hold da op hvor køkken og stue så ud bagefter, med alt det maizena og flormelis - for ikke at tale om hvordan jeg selv og lille Nicolai så ud

Kagen blev færdig - og guuuuuuuuuud hvor blev den grim!! Har prøvet at ligge billeder ind, men den vil ik rigtig samarbejde med mig, det må være fordi kagen er så grim Konditor blir jeg aldrig ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Vidunderligeunger

haha - det vil jeg gerne se!!! lyder ellers til du har hygget dig med MMF'en

min kæreste bliver 30 i morgen - og sad lige og fik lyst, men jeg er sgu bange for det er for omfattende til mig heh

Anmeld

28. januar 2010

Halbschön

BlyViol skriver:

haha - det vil jeg gerne se!!! lyder ellers til du har hygget dig med MMF'en

min kæreste bliver 30 i morgen - og sad lige og fik lyst, men jeg er sgu bange for det er for omfattende til mig heh

Jeg er også lige ved at overveje en ekstra gang, om jeg selv skal lave de kager til dåben

Anmeld

28. januar 2010

Vidunderligeunger

Renée88 skriver:

Jeg er også lige ved at overveje en ekstra gang, om jeg selv skal lave de kager til dåben

haha... jeg bliver simpelthen så sur hvis ik det ligner noget som de andre har lagt herind, så skal slet ik engang prøve.. ikk lige nu med hormoner og det hele farende rundt i kroppen  

Anmeld

28. januar 2010

Anasmor

Renée88 skriver:

....................... i MMF-universet og den var næsten ligeså smertefuld som "den første gang".!
Kæresten fylder år i dag, så det var jo en oplagt mulighed for at afprøve det inden jeg skal i gang med dåbskagerne!

Hold da op.. Igår skulle jeg lave fyldet.. Fandt ud af at jeg ikke kunne smelte chokolade i mikroen - endte med et røgfyldt køkken og en lugt af brændt chokolade.. Øv! Fik langt om længe lagt kagen sammen igår, og smurt den op.. Forlod køkkenet der lignede lort og gik i seng....

TIl morgen ville jeg så igang med at lave MMF og det gik egentlig ganske godt, men hold da op hvor køkken og stue så ud bagefter, med alt det maizena og flormelis - for ikke at tale om hvordan jeg selv og lille Nicolai så ud

Kagen blev færdig - og guuuuuuuuuud hvor blev den grim!! Har prøvet at ligge billeder ind, men den vil ik rigtig samarbejde med mig, det må være fordi kagen er så grim Konditor blir jeg aldrig ;-)

EEEJJJJ hvor ærgeligt... er du sikker på at du ikke skal prøve igen ?.. Hepper ihvertfald på dig...

(ellers må du skrive, så kan jeg måske hjælpe dig hvis du giver HELT op.. men håber du prøver igen )

Kh Stinna...

Anmeld

1. februar 2010

Halbschön

så kom billederne af mit rædsel
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg synes altså det er et godt første forsøg!!!

Så skulle du da lige se min første mmf-kage tihi!

(vil bare sige at det er MEGET nemmere 2. gang.. ANER ikke hvorfor)

Knus

Anmeld

1. februar 2010

Halbschön

Caroline86 skriver:

jeg synes altså det er et godt første forsøg!!!

Så skulle du da lige se min første mmf-kage tihi!

(vil bare sige at det er MEGET nemmere 2. gang.. ANER ikke hvorfor)

Knus

Taaak Hehe... Det kræver sq sin kvinde det MMF... Især med en dreng på armen
Håber også at det er nemmere næste gang, nu har jeg også investeret i bogstavsudstikkere, så kan det da kun gå godt

Anmeld

1. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Renée88 skriver:

Taaak Hehe... Det kræver sq sin kvinde det MMF... Især med en dreng på armen
Håber også at det er nemmere næste gang, nu har jeg også investeret i bogstavsudstikkere, så kan det da kun gå godt

(jeg havde ikke en baby på armen og din er stadig bedre... hihi)

Jeg tror også jeg skal have købt nogle udstikkere... de kager jeg har lavet har jeg skåret det hele ud i hånden! det tager laaaang tid...

Knus

Anmeld

1. februar 2010

Malli

hihi, det lyder interessant. er helt ny, så må vide hvad mmf er? hihi

jeg skal selv i gang med dåbskage-øvelse snart, nogle ideer, opskrifter?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.