Licens - Lars..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

9510

Jeg kan ikke trække dr`s kanaler igennem her ude på lars`tyndskids marker, kun igennem parabol, så jeg er mega træt af at skal betale licens samtid med at jeg skal betale for viasat,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Mira0911

mynord skriver:

Jeg kan ikke trække dr`s kanaler igennem her ude på lars`tyndskids marker, kun igennem parabol, så jeg er mega træt af at skal betale licens samtid med at jeg skal betale for viasat,,,

Hmm... Min far bor på lars tyndskid's marker, han kan fint tage de kanaler... Underligt du ikke kan...

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Anmeld

28. januar 2010

hj & sofie

Jeg er imod licensen.
DR burde blive lavet til en betalings kanal, ligesom TV3 og de andre programmer. Nu er licensen jo et levn fra fortiden (mener det er fra 80'erne). Vi skriver trods alt 2010 idag og burde ikke tvinges til at betale for sådan en underskuds forretning. Hvis DR mistede deres licens penge, er jeg sikker på, at de ville gå konkurs om 2 år.
Ja, jeg ved godt at pengene også går til radio, teater og andre ting.
Men igen. Hvis det ikke kan køre rundt selv, er der jo et eller andet ivejen.
Lad det komme på en prøve, og se hvor godt de klare sig uden vores penge.

Anmeld

28. januar 2010

pipsen

Vi har i vores familie bevidst valgt fjernsynet fra, da vi ikke synes kvaliteten er god nok. I stedet har vi valgt et lille fjernsyn uden tv og sætter gladeligt en dvd på, når vi skal hygge med en film. Alligevel skal vi betale licens  Mener faktisk det er nedladende, at man ikke kan vælge produktet fra! Det er jo et underholdningsprodukt og altså ikke livsnødvendigt. Så jeg holder fast i, at jeg mener licensen er forkert, fordi jeg mener, at vi som personer godt selv kan vurdere, hvad vi vil underholdes af eller hvor vi vil søge vores informationer. 

Anmeld

28. januar 2010

9510

MoarJ skriver:

Hmm... Min far bor på lars tyndskid's marker, han kan fint tage de kanaler... Underligt du ikke kan...

Sig hvad du selv mener - Ikke hvad andre mener - Hav din egen mening og hold fast i den.

Dorthe og Julie Mira 100209

Jamen det er galt med mine 2 naboer også,, så vi har alle 3 parabol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.