Licens - Lars..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. januar 2010

Mira0911

Hvad synes I om dette?

Licens Lars

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har ikke lige læst hele artiklen, men jeg har som sådan ikke noget imod at betale licens. Jeg betaler også for de andre tvkanaler jeg ser. Endda meget mere og det er fordi der er flere led der skal have penge.

Så jeg kan altså ikke hidse mig op over det. Jeg syntes selvfølelig ikke det bare skal stige et i væk, men jeg kan godt lide de licensbetalte kanaler.  + dr.dk og Idun elsker fx både, Oline, Ramasjan og barda på nettet. og i tv.

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HVad syntes du selv?

Anmeld

28. januar 2010

Vingummien

Nu ser vi faktisk sjællendt dr og dem de ejer.

Men omkring licens så syntes jeg ik det er ok man skal betale det hvis man kun har en radio men ik tv eller man har en computer i huset men ikke tv.

Jeg syntes kun man skal betale det pga tv. Ved godt man kan se tv på computer, men er jo ikke alle der har en computer som gør det.

Anmeld

28. januar 2010

oo

jeg har heller intet imod Licens og vi har kun licens kanalerne på vores tv, da det er det eneste vi ser...men det ville være meget smartere hvis det blev trukket over skatten istedet for det andet!

Anmeld

28. januar 2010

Mira0911

Zafir skriver:

HVad syntes du selv?

Jeg har intet imod at betale licens... Vi ser meget Dr, tv2 osv derud af...

Utroligt dem der kan undgå at betale i årevis...

Anmeld

28. januar 2010

oo

plus, at så vidt jeg har forstået det, så handler Licens Lars' kamp KUN om ham selv - og hvis der er noget jeg ikke kan udstå så er det mennesker der meler deres egen kage :(

Anmeld

28. januar 2010

Risen

jeg synes man selv skal have valget omkring drs kanaler.. Ser dem aldrig og synes det er så "billigt" tv de laver. de sætter jo for fanden bare et tv der står non stop op i folketinget og så er der god tv for 2000 kroner ? helt ærligt.. Vil meget hellere betale for andre kanaler og tv..

Anmeld

28. januar 2010

Lullaby

Ja vi ser dr måske en gang om mdr. Så vi ville helt sikkert vælge det fra..

Anmeld

28. januar 2010

MTS

Risen skriver:

jeg synes man selv skal have valget omkring drs kanaler.. Ser dem aldrig og synes det er så "billigt" tv de laver. de sætter jo for fanden bare et tv der står non stop op i folketinget og så er der god tv for 2000 kroner ? helt ærligt.. Vil meget hellere betale for andre kanaler og tv..

Helt enig. Syns det er mange penge at betale, for noget man ikke ser på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.