BlyViol skriver:
HAHA - right.. han bliver sgu da storcharmør! du kan godt forberede dig på mange pigebesøg når han bliver ung og nysgerrig hihi..
Jeg skal ikke eksperimentere på sammen måde som jeg har gjort, det havde jeg jo tiden til dengang og vil også gerne havw det gjort ordentlig, så det bliver ved frisør eller nogen der ved noget om det professionelt
jeg ville gerne have mørkerødt hår igen - når det bliver langt og så store bølger/krøller... det er såå flot
Det er bare fy.. Mor vil ikke have piger ind! Hehe.. Men han er allerede en værre charmer.. Det har han altid været, så det fortsætter jo nok! 
Nu kender jeg godt nok ikke lige til det i mørkerødt, men i sort.. Noget jeg selv har brugt meget.. Extensions på klemme i laaangt sort/bølget hår og selvfølgelig alle mulige andre variationer også.. Måske var det en mulighed? Passer man godt på det, så holder det længe.. Altså indtil dit eget gror ordentligt ud igen..
Jeg har lige snakket længere tid med den frisør jeg plejer at bruge. Hun sagde at hvis jeg vil have det lysere, så skal det være med udgroning, og hvis andre sagde andet, så var de fulde af BS! 
Hun nævnte nemlig at fordi det er sort, og har været rødt tidligere, så vil jeg blive ved med at have røde undertoner, og så vil det nærmere blive orange eller guligt, jo mere man farver det.. ØV!
Anmeld