Afblegning af mørkt hår..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Vidunderligeunger

Tjuls skriver:

Jeg har prøvet frisøren engang.. Jeg skulle have trukket en farve ud.

Det hjalp da også.. Håret blev helt hvidt, efter ca 3 omgange.. Men fik de der sår i hovedebunden.. Ikke nok med det.. Efter et par dage begyndte alt håret at falde af, så jeg endte med at måtte få det trimmet ned til 3 mm, og det vil jeg ikke igen. Så tror det frisøren bruger er alt for stærkt..

Det kunne selvfølgelig være en ide at gradvist få det farvet lysere.. Men det er bare det om det virker på så mørkt hår?! Uden nogen form for afblegning, eller udtrækning først.. Men jeg kunne selvfølgelig ringe og spørge hos de forskellige

Mit hår ser pt sådanne her ud:

Så jeg har ikke meget hår  Sidecuttet er lidt længere nu, men det er jo friskt, og resten af mit hår er ikke ødelagt.. Det bliver klippet ret jævnligt, og får diverse behandlinger pga. alt det jeg engang i mellem gør ved det.. Men ville være ret ked af at klippe det "lange" kortere end det er nu, da jeg bare gerne vil have det langt igen.

god ide at ringe til en frisør.. men prøv og ring til to eller tre forskellige.. min veninde som var meget mørk brun - farvet, fik det gradvist farvet lyst - det ser meget!!! mere naturligt ud end det der lige på og hårdt farvning men helt og lykke med projektet. ville være sjovt med billeder af det når du når så langt fed farve det røde der... gad godt jeg turde sådan noget igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Tjuls

BlyViol skriver:

god ide at ringe til en frisør.. men prøv og ring til to eller tre forskellige.. min veninde som var meget mørk brun - farvet, fik det gradvist farvet lyst - det ser meget!!! mere naturligt ud end det der lige på og hårdt farvning men helt og lykke med projektet. ville være sjovt med billeder af det når du når så langt fed farve det røde der... gad godt jeg turde sådan noget igen..

Hehe jeg er allerede godt i gang med at kigge på frisørere her i byen, og finde ud af hvem jeg skal ringe til.. For der er nok den bedste løsning, og så må jeg tage den tid det tager

Det lyserøde er bare dreads jeg har sat i.. Det kan skifte meget.. Laver næsten altid et eller andet med håret, men når jeg lige giiider (dovenskaben længe leve), så kommer alle dreads i, og så ser det således ud:

Så det skifter meeeget.. Men lige nu savner jeg egentligt bare mit "normale" hår.. Hehe

Anmeld

28. januar 2010

Vidunderligeunger

Tjuls skriver:

Hehe jeg er allerede godt i gang med at kigge på frisørere her i byen, og finde ud af hvem jeg skal ringe til.. For der er nok den bedste løsning, og så må jeg tage den tid det tager

Det lyserøde er bare dreads jeg har sat i.. Det kan skifte meget.. Laver næsten altid et eller andet med håret, men når jeg lige giiider (dovenskaben længe leve), så kommer alle dreads i, og så ser det således ud:

Så det skifter meeeget.. Men lige nu savner jeg egentligt bare mit "normale" hår.. Hehe

lækker søn! ham skal min kommende datter(eller søn haha) sgu date  

Ser fedt ud med dreads - jeg har selv været noget af et eksperiment mht mit hår.. men da jeg så floppede TOTAL med afblegning og blev kort håret så var det sgu slut for en tid.. puha...

Anmeld

28. januar 2010

Tjuls

lækker søn! ham skal min kommende datter(eller søn haha) sgu date  

Ser fedt ud med dreads - jeg har selv været noget af et eksperiment mht mit hår.. men da jeg så floppede TOTAL med afblegning og blev kort håret så var det sgu slut for en tid.. puha...

Haha mange tak.. Det er et gammelt billede, så han har ændret sig lidt.. Men kan da godt vise lækkerheden frem som han er nu  

Det er den smukke Loke

Jeg er meget glad for dreads.. Problemet er bare at de er meget tunge, så man kan kun holde til at have dem i en uges tid.. Ellers er det for generende, klør og ihh.. Og med det arbejde der kræver at få dem i og ud, er det lidt trættende man kan ikke have dem længere

Skal du så i gang med at eksperimentere når dit hår bliver længere igen?

Jeg er også bange for det vil gå helt galt med afblegning, så jeg lytter og prøver frisøren .. Skal bare liiige finde den rette

PS: Loke må først date når han bliver 30! Haha

Anmeld

28. januar 2010

Vidunderligeunger

Tjuls skriver:

Haha mange tak.. Det er et gammelt billede, så han har ændret sig lidt.. Men kan da godt vise lækkerheden frem som han er nu  

Det er den smukke Loke

Jeg er meget glad for dreads.. Problemet er bare at de er meget tunge, så man kan kun holde til at have dem i en uges tid.. Ellers er det for generende, klør og ihh.. Og med det arbejde der kræver at få dem i og ud, er det lidt trættende man kan ikke have dem længere

Skal du så i gang med at eksperimentere når dit hår bliver længere igen?

Jeg er også bange for det vil gå helt galt med afblegning, så jeg lytter og prøver frisøren .. Skal bare liiige finde den rette

PS: Loke må først date når han bliver 30! Haha

HAHA - right.. han bliver sgu da storcharmør! du kan godt forberede dig på mange pigebesøg når han bliver ung og nysgerrig hihi.. 

Jeg skal ikke eksperimentere på sammen måde som jeg har gjort, det havde jeg jo tiden til dengang og vil også gerne havw det gjort ordentlig, så det bliver ved frisør eller nogen der ved noget om det professionelt jeg ville gerne have mørkerødt hår igen - når det bliver langt og så store bølger/krøller... det er såå flot  

Anmeld

28. januar 2010

Tjuls

BlyViol skriver:

HAHA - right.. han bliver sgu da storcharmør! du kan godt forberede dig på mange pigebesøg når han bliver ung og nysgerrig hihi.. 

Jeg skal ikke eksperimentere på sammen måde som jeg har gjort, det havde jeg jo tiden til dengang og vil også gerne havw det gjort ordentlig, så det bliver ved frisør eller nogen der ved noget om det professionelt jeg ville gerne have mørkerødt hår igen - når det bliver langt og så store bølger/krøller... det er såå flot  

Det er bare fy.. Mor vil ikke have piger ind! Hehe.. Men han er allerede en værre charmer.. Det har han altid været, så det fortsætter jo nok!

Nu kender jeg godt nok ikke lige til det i mørkerødt, men i sort.. Noget jeg selv har brugt meget.. Extensions på klemme i laaangt sort/bølget hår og selvfølgelig alle mulige andre variationer også.. Måske var det en mulighed? Passer man godt på det, så holder det længe.. Altså indtil dit eget gror ordentligt ud igen..

Jeg har lige snakket længere tid med den frisør jeg plejer at bruge. Hun sagde at hvis jeg vil have det lysere, så skal det være med udgroning, og hvis andre sagde andet, så var de fulde af BS!

Hun nævnte nemlig at fordi det er sort, og har været rødt tidligere, så vil jeg blive ved med at have røde undertoner, og så vil det nærmere blive orange eller guligt, jo mere man farver det.. ØV!

Anmeld

5. februar 2011

Mor til Mike

Brug en af dem der fra matas, der gør håret 6 toner lysere. og bagefter brug en askeblond (det tager det gule) håret vil stadig være lidt orange gult, men flottere end det der gule/orange shit. og brug i mellemtiden en shampoo med lilla eller blå i. 

Anmeld

5. februar 2011

otlitrom

Misselbek skriver:

Brug en af dem der fra matas, der gør håret 6 toner lysere. og bagefter brug en askeblond (det tager det gule) håret vil stadig være lidt orange gult, men flottere end det der gule/orange shit. og brug i mellemtiden en shampoo med lilla eller blå i. 

Tråden er over et år gammel. Jeg håber TS har fået farvet sit hår

Anmeld

5. februar 2011

Kamulla

Tag til frisøren.. ahr selv haft sort hår og gennem en proces for at få mit lyse hår igen... det ikke noget der sker ved én gang.. og man får altså det orange hår.. det kan frisøren heller ikke gøre meget ved.. jeg går rundt med cojak farvet hår pt, noget sort nogle steder og andre steder helt lyst.. sådan er det men resultatet bliver pænere og mere ensformigt end hvis du selv kaster dig ud i det.. desuden blander de farven præcis til dit hår det gør dem du køber ikke.. og du ødelægger bare dit hår..

mit forslag er du får lavet striber med hætte over et par gange.. så ødelægger du ikke dit hår helt, samt du får pænere og naturligt resultat

Anmeld

5. februar 2011

Kamulla

ORRKKK hader gamle tråde nå men så godt ord igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.