Barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Ox.

Findusinde skriver:

Oh oki... Men ved du hvornår de indberettiger? Er det ikke omkring den 20? Ligesom almindelige dagpenge?

På mine sedler står der gennemsnitligt d. 26 ...
Det er forskelligt fra måned til måned .. første måned fik jeg også kun 5000 kan jeg huske ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Findusinde

Sussie&Lilje skriver:

På mine sedler står der gennemsnitligt d. 26 ...
Det er forskelligt fra måned til måned .. første måned fik jeg også kun 5000 kan jeg huske ..

Hm, oki... Synes bare ikke jeg kan få mit beløb til at passe nogle steder, især når jeg er berettiget til fuld sats, og beløbet er 100 kr mindre end min personfradrag...

Anmeld

28. januar 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Dagpengeperioden i januar gik frem til d. 24. - dvs. du har fået dagpenge fra d. 4. til d. 24. januar, hvilket kun er 20 dage. Næste måned burde du få en del mere på højeste sats.

Her er et link til dette års dagpengeperioder:

http://www.detfagligehus.dk/akasse/dagpengeperioder.html

Det her er den almindelige dagpengeperiodeoversigt, så det forudsætter selvfølgelig at barselsdagpengene følger samme skema.

Anmeld

28. januar 2010

Findusinde

cmks2007 skriver:

Dagpengeperioden i januar gik frem til d. 24. - dvs. du har fået dagpenge fra d. 4. til d. 24. januar, hvilket kun er 20 dage. Næste måned burde du få en del mere på højeste sats.

Her er et link til dette års dagpengeperioder:

http://www.detfagligehus.dk/akasse/dagpengeperioder.html

Det her er den almindelige dagpengeperiodeoversigt, så det forudsætter selvfølgelig at barselsdagpengene følger samme skema.

Tusind tak.. Så tror jeg det hele gav lidt mere mening..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.