Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej..
Ved i om barselsdagpenge følger samme periode som alm dagpenge? Altså en 4 eller 5 ugers periode? Kan nemlig se at jeg ikke har fået det jeg forventede i barselsdagpenge...
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Findusinde skriver: Hej.. Ved i om barselsdagpenge følger samme periode som alm dagpenge? Altså en 4 eller 5 ugers periode? Kan nemlig se at jeg ikke har fået det jeg forventede i barselsdagpenge... Knus
Da jeg fik, fulgte de en alm dagpengeperiode
Okay... Det vil sige at de bliver indberettet noget tidligere på mrd´en?? Omkring den 20 mener jeg det er..
min rådgiver forklarede mig at, de lange mdr fik jeg lidt mere end de korte:0)
Hm, oki... Det er fordi den 4 januar overgik jeg til barselsdagpenge.. Og er blevet vurderet af FOA til at være berettigede til fuld sats... Altså 3700 pr uge.. Og jeg har kun fået godt 7000 udbetalt.. Hvilket svare til mit fradrag...
Jeg får hver 3 måned 9000, og de andre 7200 - 7600 ...
Sussie&Lilje skriver: Jeg får hver 3 måned 9000, og de andre 7200 - 7600 ...
Er du berettiget til fuld sats?
Findusinde skriver: Okay... Det vil sige at de bliver indberettet noget tidligere på mrd´en?? Omkring den 20 mener jeg det er..
Ja, jeg mener osse det er omkring den 20....
Findusinde skriver: Er du berettiget til fuld sats?
Nej for jeg står som elev i butik, så det er regnet ud derefter.
Sussie&Lilje skriver: Nej for jeg står som elev i butik, så det er regnet ud derefter.
Oh oki... Men ved du hvornår de indberettiger? Er det ikke omkring den 20? Ligesom almindelige dagpenge?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128