Kan man blive gravid selvom...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Halbschön

MaleneS skriver:

... Man har en rimlig stor mave?
Altså det meste af mit fedt og deller sidder på maven, og så kom jeg til og tænke om man overhovedt kan blive gravid så, for jeg sys allerede jeg ligner en gravid mave, så hvordan ville der kunne være en baby?

Jeg er stor, og jeg blev gravid - selvom jeg endda var på p-piller.. Jeg tog desværre stadig en del på, omkring 17 kg... 4 uger efter fødslen havde jeg smidt 20kg... Så nu er det bare mit "alm" fedt jeg kæmper med!

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Kløver

MaleneS skriver:

... Man har en rimlig stor mave?
Altså det meste af mit fedt og deller sidder på maven, og så kom jeg til og tænke om man overhovedt kan blive gravid så, for jeg sys allerede jeg ligner en gravid mave, så hvordan ville der kunne være en baby?

Man kan godt blive gravid selvom man har ekstra fedt på sider, en bekendt jeg har er højgravid og hun vejde midst 40 kg for meget, da hun blev gravid med fertilitetsbehandling(fik sat æg op) forstår dog ikke hun ikke skulle tabe sig først da de fleste skal det hvis man er meget oevrvægtig.

men fedt på maven kan mindske chancerne, men så skal man også være meget kraftig eller over i fedme. Jeg er selv startet på kur for at smide 35 kg for at øge mine chancer for graviditet

Anmeld

28. januar 2010

missKat

Jeg er en tyksak  og jeg er gravid 

Jeg er i dag 31 uger henne og har taget 3 kg på.
I starten var der mange der ikke turde spørg om jeg havde taget på eller var gravid eller.... du ved i den dur

Men nu har jeg en fin mave og man er ikke i tvivl  

hop endelig ud i det 

Anmeld

28. januar 2010

Ansemusen

Jeg havde altså også en gravidmave inden, hvis jeg slappede helt af i den. Og jeg er gravid! Så bliver du nok bare det tilsvarende større ;o)

Anmeld

28. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

hehe nu når jeg læser jeres svar, kan jeg ikke lade være med og tænke at jeg nok er en del større end i tror det er rimlig meget.. og det er lige på maven..

** ** ** ** MaleneS ** ** ** **

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.