Kan man blive gravid selvom...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

... Man har en rimlig stor mave?
Altså det meste af mit fedt og deller sidder på maven, og så kom jeg til og tænke om man overhovedt kan blive gravid så, for jeg sys allerede jeg ligner en gravid mave, så hvordan ville der kunne være en baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Roxie

hehe dellerne må forplante sig anderledes måske mindre på siderne og mere midt på maven. 

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

MaleneS skriver:

Altså det meste af mit fedt og deller sidder på maven, og så kom jeg til og tænke om man overhovedt kan blive gravid så, for jeg sys allerede jeg ligner en gravid mave, så hvordan ville der kunne være en baby?

min mor er "stor", og hun er da blevet gravid 3 gange efter hun fik mig og det satter sig bare lidt anderledes de gange

Så hvorfor skulle du ikk kunne det ?

Anmeld

27. januar 2010

Roxie

Desuden tror jeg de fleste kvinder spiser sundere og derfor egentlig taber en masse af deres Deller som de så tager på som baby mave. og jeg tror ikke på at du har en lige så stor mave som en gravid, da du ser ret slank ud på dit billed.

Anmeld

27. januar 2010

Pige2009

Nogle af de kvinder der er overvægtige, tager slet ikke på i løbet af graviditeten, og det at man har lidt ekstra siddende har jo intet at gøre med om der kan være et barn eller ej. Kan man blive gravid, er der også plads til barnet

K.h. Linda

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

jaa min anden ældste kusine er rimelig stor og hun venter sin 3 til april... og hun har været lige så stor gennem dem alle

Anmeld

27. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Roxie skriver:

Desuden tror jeg de fleste kvinder spiser sundere og derfor egentlig taber en masse af deres Deller som de så tager på som baby mave. og jeg tror ikke på at du har en lige så stor mave som en gravid, da du ser ret slank ud på dit billed.

det er også et lidt gammel billed

Anmeld

27. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

MaleneS skriver:

Selvfølgelig kan du da blive gravid.

Baby ligger jo inde i din mave, og dellerne ligger udenpå maven. Så der er masser af plads.

Anmeld

27. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Men bliver jeg så bare dobbelt så stor,?

Og er der ikke fedt inde på livmoderhalsen eller hvad det hedder?

Anmeld

27. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

MaleneS skriver:

Men bliver jeg så bare dobbelt så stor,?

Og er der ikke fedt inde på livmoderhalsen eller hvad det hedder?

Det er meget forskelligt hvor stor en mave man får, nogle kan man slet ikke se er gravide og andre får kæmpe maver.

Jeg kender ikke så meget til fedt på livmoderhalsen, men har en ide om at man skal være MEGET overvægtig for at det er et problem. Men må være svar skyldig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.