I daaag er det Freja's føøødselsdag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

ChatH

Også tillykke fra os, med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Ni-ko-li-ne

tillykke tillykke!!!

Anmeld

28. januar 2010

Vinker

Så er det dagen hvor min lille store pige bliver 1 år - det er utroligt at tiden går så stærkt. Ikke nok med at HUN er blevet et år - vi har også været forældre i et år... det er nok i virkeligheden det sværeste at forstå...

Hun var HELT smadret efter dagpleje i dag, så der var ikke meget fest over det, men hun hyggede sig da med gaverne og hun fik sin absolutte favorit til aftensmad - mors hjemmebagte pølsehorn 

Og på lørdag kommer hele familien til boller og  og  og så skal hun rigtigt fejres... og så har vi en lille overraskelse til familien 

Og her til aften fik vi en dejlig fødselsdagsbesked fra Milka og bøtterne.. skønt... 

Iiih altså vi har jo ikke Frejas fødselsdag på listen

Et STORT forsinket TILLYKKE med Frejas 1 års fødselsdag

Ja det er en stor dag både for den "lille" og også for forældrene.

Uha hun blir da vidst fejret med maner i weekenden - Mindre kan heller ikke gøre det

Sig mig..... Ska Freja være storesøster ????????????

Anmeld

28. januar 2010

Skouboe

Mange tak for alle hilsnerne 

Som de fleste af jer allerede har gættet skal Freja være storesøster til august - terminen ved NF blev sat til 3. august.

SCHYYY... familien ved det ikke endnu - de får det først at vide til Frejas fødselsdag på lørdag (jeg satser på at der ikke er nogen af dem der læser med herinde.

Vi har købt denne trøje til Freja:  http://lillemille.dk/produkter/18-jeg-skal-vaere-storesoester/280-fed-bluse-til-storesoester/

Så må vi se hvor lang tid der går før der er en eller anden der spotter den... Jeg skal se om jeg kan fange en video af det så I kan lure med...

Det var ikke planlagt og jeg er stadig en smule i chok over det. Jeg er jo lige vendt tilbage på arbejde efter barsel og er meget fokuseret på det, og med PCO og alt det bøvl vi havde med at få Freja (hun er faktisk en ups'er efter vi havde givet op efter 2 x ca. 1 års forsøg og jeg bare ventede på mens for at starte på p-piller igen), forventede vi ikke at jeg ville blive gravid på 2 mdr... Der har dog ikke på noget tidspunkt været tvivl om at vi ville have Spunk, så mere i vejen er h*n altså heller ikke.

Når jeg er færdig med at panikke over at jeg er gravid igen og ærgre mig over alle de fede opgaver på arbejdet jeg ikke kan påtage mig (fordi jeg ikke kan følge dem til dørs pga. barslen), er jeg helt sikker på at jeg kommer til at glæde mig - børn er en velsignelse uanset hvor dårligt de timer deres ankomst...

Og spunken er jo så blevet døbt.. Spunk indtil vi ved lidt mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.