I daaag er det Freja's føøødselsdag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Skouboe

Så er det dagen hvor min lille store pige bliver 1 år - det er utroligt at tiden går så stærkt. Ikke nok med at HUN er blevet et år - vi har også været forældre i et år... det er nok i virkeligheden det sværeste at forstå...

Hun var HELT smadret efter dagpleje i dag, så der var ikke meget fest over det, men hun hyggede sig da med gaverne og hun fik sin absolutte favorit til aftensmad - mors hjemmebagte pølsehorn 

Og på lørdag kommer hele familien til boller og  og  og så skal hun rigtigt fejres... og så har vi en lille overraskelse til familien 

Og her til aften fik vi en dejlig fødselsdagsbesked fra Milka og bøtterne.. skønt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Milka

tillykke igen  

og imponerende at den lille overraskelse er gået ubemærket indtil nu!  nogen der gætter med her? 

Anmeld

27. januar 2010

Skouboe

Jeg har haft alletiders undskyldning til at undgå min familie i en hel måned nu - dejligt...

Anmeld

27. januar 2010

JustAnotherName

TILLYKKE

Ååhhh 1 år. Det er bare så stort....!!!

Og øhhhh TILLYKKE ....hvis jeg da ellers ikke er HELT tabt bag en vogn, og har gættet rigtigt .....er der mon en lille ny på vej til efteråret ???

Rigtigt stort HURRA for din lille store pige.
Et KÆMPE TILLYKKE med hendes 1-års fødselsdag     

Anmeld

27. januar 2010

Milka

ja jeg siger ikke noget, MODEREN må selv bestemme hvornår hun sætter ord på det  

Anmeld

28. januar 2010

TbCp

Lige et forsinket tillykke herfra til den store pige!
1 år... det er så stort

Vi kan stadig ind imellem kigge på hinanden og på Liva og undre os over at hun er vores DATTER!!!  

Anmeld

28. januar 2010

anna-jonas

Stort tillykke med Freja......................1 års dagen er en STOR dag. Tænk, hvor hurtigt årene går, når man har fået barn.

Jeg gætter også på at overraskelsen er en LILLE NY baby.............

Anmeld

28. januar 2010

oo

tillykke tillykke tillykke!!

Anmeld

28. januar 2010

Jules

Stort tillykke med hende

Anmeld

28. januar 2010

Jannie Thorup

Ja det blev jo lidt forsinket..men mange gange tillykke med det første år. Hvor er det stort og helt og aldeles ubeskriveligt. Det kan jeg selvfølgelig kun forestille mig, men jeg fornemmer det er den følelse man har.

Tillykke igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.