Sommerferie med nyfødt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.572 visninger
18 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Svenne

Hej piger.
Jeg har termin d. 8. maj. I dag spurgte min fætter og hans kæreste, om ikke vi har lyst til at holde sommerferie sammen med dem. Det er bare stille og roligt i et sommerhus..
Men jeg tænker på, om lillemanden er for lille at tage med?? Hvornår ville I tage afsted med jeres baby?

Knus Svenne - 25+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Honningblomst

Det kommer vidst mere an på hvad man orker som mor...og det er jo ikke til at vide inden..

Anmeld

27. januar 2010

Sjl-msl-Mkl

Hej.

Jeg ville ikke gøre det. Da jeg fødte min datter havde jeg det bedst med og være selv - lære hende at kende osv.

Helt sikkert det ville være hyggeligt, men jeg ville ikke kunnet have oversket overnatninger og sådan.

Hilen Sofie

Anmeld

27. januar 2010

RikkeR

Altså jeg har termin d. 4. marts og skal til cypern i starten af maj - jeg ser ingen forhindring - måske nogen vil synes det er for tidligt, men tror ikke man finder et nemmere tidspunkt at tage et barn med på ferie. Det er ihvertfald nemmere end når de er 1 år .

Jeg synes I skal sige ja, tak og komme afsted på ferie.

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

RikkeR skriver:

Altså jeg har termin d. 4. marts og skal til cypern i starten af maj - jeg ser ingen forhindring - måske nogen vil synes det er for tidligt, men tror ikke man finder et nemmere tidspunkt at tage et barn med på ferie. Det er ihvertfald nemmere end når de er 1 år .

Jeg synes I skal sige ja, tak og komme afsted på ferie.

Er det dit første barn?

Anmeld

27. januar 2010

RikkeR

Eva skriver:

Er det dit første barn?

Hehe - ja, kald mig bare naiv, men jeg tror på det kan lade sig gøre og når jeg skriver det er nemmere så tænker jeg flyvetur, mad osv. osv. - har set det har kunnet lade sig gøre hos andre, så hvorfor ikke mig  - men turen er bestilt og jeg er afsted hvert år, samme sted samme hotel, samme mennesker, så jeg er fuld af fortrøstning.

Anmeld

27. januar 2010

Cris

Tja, det må du se, efter fødsel, for der kan ske mange ting. Men ellers skal de små bare ammes hele tiden og sove og en gang i mellem kikke lidt og hygge og så skal de self. skiftes. Det lyder nemt, men det suger alt din tid og det er netop det du har på ferie Jeg tror, at det er bedre, hvis du tager beslutning efter den lille er kommet for at se, hvordan du har det.

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

RikkeR skriver:

Hehe - ja, kald mig bare naiv, men jeg tror på det kan lade sig gøre og når jeg skriver det er nemmere så tænker jeg flyvetur, mad osv. osv. - har set det har kunnet lade sig gøre hos andre, så hvorfor ikke mig  - men turen er bestilt og jeg er afsted hvert år, samme sted samme hotel, samme mennesker, så jeg er fuld af fortrøstning.

nej, jeg tror bare det er svært at forestille dig alt det der ikke er praktisk...trætheden, hormonerne, følelserne. jeg kunne sagtens være taget afsted da mine var helt små, mor her ville bare have fået minus ud af det men jeg er måske også bare anderledes....jeg nød bare at være hjemme i min symbiose og der hvor jeg orkede at være træt og ikke skulle forholde mig til nogen eller noget.

Knus og god tur..

Anmeld

27. januar 2010

RikkeR

Eva skriver:

nej, jeg tror bare det er svært at forestille dig alt det der ikke er praktisk...trætheden, hormonerne, følelserne. jeg kunne sagtens være taget afsted da mine var helt små, mor her ville bare have fået minus ud af det men jeg er måske også bare anderledes....jeg nød bare at være hjemme i min symbiose og der hvor jeg orkede at være træt og ikke skulle forholde mig til nogen eller noget.

Knus og god tur..

Jamen, det kan også sagtens være at jeg får en lorte-ferie - det er jo ikke til at vide. Det er heller ikke til at vide om man får en grædeunge eller en lille mønster-baby.

Men det kan jo godt være jeg bliver overrasket på flere forskellige plan

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

RikkeR skriver:

Jamen, det kan også sagtens være at jeg får en lorte-ferie - det er jo ikke til at vide. Det er heller ikke til at vide om man får en grædeunge eller en lille mønster-baby.

Men det kan jo godt være jeg bliver overrasket på flere forskellige plan

Eller hvordan moar bliver moar... glæder mig til at høre mere når det hele nærmer sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.