Drab på dame i jobcenteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

LRJ

Eva skriver:

Skræmmer mig sørme mennesker der sidder i folketinget udtaler sig og har holdninger der er så nedladende og racistiske som tilfældet om den sag der er nu....føj for helvede Kim Christiansen...og de kan så bare undskylde og fortsætte....og de skulle tage vare på vores land og os..

Ja, det gjorde os mig så GAL at hører det med hende moderen der fik beskeden tilbage om at ingen person ville få et barn med en muslimsk mand, og så skal han bare sige undskyld og så er alt normalt for dem igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

Ja, det gjorde os mig så GAL at hører det med hende moderen der fik beskeden tilbage om at ingen person ville få et barn med en muslimsk mand, og så skal han bare sige undskyld og så er alt normalt for dem igen  

Ja, det kan altså undrer mig...for selvom han undskylder er det jo stadig hans syn på disse mennesker præcis som ham den anden dag der sagde at alle "dem" voldtog og slog deres døtre og niecer ihjel....det er sgu også måden at fremme integrationen og forståelsen....føj for satan.

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Eva skriver:

Ja, det kan altså undrer mig...for selvom han undskylder er det jo stadig hans syn på disse mennesker præcis som ham den anden dag der sagde at alle "dem" voldtog og slog deres døtre og niecer ihjel....det er sgu også måden at fremme integrationen og forståelsen....føj for satan.

Ja, Kan slet ikk forstå hvorfor han får lov til bare at sige Undskyld og så er den sag ude af verden, MEN det er den jo slet ikk for dem. OG det er jo ligesom de opfordere folk til at være racistiske, OG Det gør mig bare gal 

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

Ja, Kan slet ikk forstå hvorfor han får lov til bare at sige Undskyld og så er den sag ude af verden, MEN det er den jo slet ikk for dem. OG det er jo ligesom de opfordere folk til at være racistiske, OG Det gør mig bare gal 

Ja, de legaliserer da i høj grad den måde at se på mennesker med anden kultur og baggrund end vores...men mon ikke mange af dem der stemmer på dem også har en ret så...hvad skal man kalde det...knap så forstående holdning til fremmede...

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Eva skriver:

Ja, de legaliserer da i høj grad den måde at se på mennesker med anden kultur og baggrund end vores...men mon ikke mange af dem der stemmer på dem også har en ret så...hvad skal man kalde det...knap så forstående holdning til fremmede...

ja nemlig

Anmeld

27. januar 2010

Mka

Eva skriver:

Ja der er bare for meget.

Anmeld

27. januar 2010

BinaMor

Det er min lærer kone. og han er bare så sød ved alt og alle

Anmeld

27. januar 2010

Mka

gabriellasmor skriver:

Det er min lærer kone. og han er bare så sød ved alt og alle

Stakkels stakkels mand, det må være så forfærdeligt at opleve sådan noget.

Anmeld

27. januar 2010

BinaMor

Mka skriver:

Stakkels stakkels mand, det må være så forfærdeligt at opleve sådan noget.

man går bare rundt i en døs. tænk hvilken sorg ham og hans børn har lige nu. også lige et kniv drab. voldsommere blir det næsten ikke

Anmeld

27. januar 2010

Mka

gabriellasmor skriver:

man går bare rundt i en døs. tænk hvilken sorg ham og hans børn har lige nu. også lige et kniv drab. voldsommere blir det næsten ikke

Der er noget af en sorg.  Ja sikke en smerte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.