Drab på dame i jobcenteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Mka

Har i set tv-avis....

IHHH hvor er det dog forfærdeligt Nu kan man ikke engang passe sit arbejde, uden at man enten bliver slået ned, eller som denne stakkels dame som har fået taget sit liv...

Hvad er det for en verden vi lever i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Honningblomst

Stakkels kvinde og stakkels mand, han må dælme være syg og have brug for hjælp...hvornår mon der bliver sat ind og brugt de penge og ressourcer der skal for at hjælpe de svage og syge...hmm...

Knus Eva

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Mka skriver:

Har i set tv-avis....

IHHH hvor er det dog forfærdeligt Nu kan man ikke engang passe sit arbejde, uden at man enten bliver slået ned, eller som denne stakkels dame som har fået taget sit liv...

Hvad er det for en verden vi lever i?

Var os fuldstændig foraget da jeg læste det i morges, og så det i nyhederne i morges

Ved simpelthen ikk hva det er for en verden vi lever i mere, Det er jo Så frygteligt

Anmeld

27. januar 2010

Mka

Ja jeg sidder og bliver så dårlig over det Tænkt at nogle mennersker kan være så syge i deres hoveder at man kan slå ihjæl. Hvad går der galt?

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Mka skriver:

Ja jeg sidder og bliver så dårlig over det Tænkt at nogle mennersker kan være så syge i deres hoveder at man kan slå ihjæl. Hvad går der galt?

Altså...alle de stakkels mennesker der er flygtet og bor her i dk, de har jo oplevet skrækkelige ting eller havde de bestemt ikke fået lov at blive...jeg kan sagtens forestille mig at sådanne mennesker er så ødelagte at sådanne ting sker...det er forfærdeligt og synd at mennesker kommer helt derud.

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Mka skriver:

Ved virkelig ikk hva der går galt, ved bare at jeg sys det er Sker for tit i Danmark, at man læser eller hører at en er blevet drabt eller forsøgt drabt

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

Ved virkelig ikk hva der går galt, ved bare at jeg sys det er Sker for tit i Danmark, at man læser eller hører at en er blevet drabt eller forsøgt drabt

Lad os håbe der sidder mennesker og undersøger hvem der gør hvad hvornår og hvad man så kan gøre for at minimere sådanne tragedier...

Anmeld

27. januar 2010

LRJ

Eva skriver:

Lad os håbe der sidder mennesker og undersøger hvem der gør hvad hvornår og hvad man så kan gøre for at minimere sådanne tragedier...

Ja

Anmeld

27. januar 2010

JustAnotherName

Det er simpelthen KLAMT!!!

Om drabsmanden er dansker eller somalier er fuldstændigt underordnet!

FY FOR SATAN. Jeg synes det er så forfærdeligt og væmmeligt....

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Lone H. skriver:

Ja

Skræmmer mig sørme mennesker der sidder i folketinget udtaler sig og har holdninger der er så nedladende og racistiske som tilfældet om den sag der er nu....føj for helvede Kim Christiansen...og de kan så bare undskylde og fortsætte....og de skulle tage vare på vores land og os..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.