Ny tråd om ns-træf i randers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Jules

Vi har desværre ingen af delene da vi har stole hos de fleste familie medlemmer Men vi skal have en fra Ikea når vi kommer omkring Århus igen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Vingummien

Vi skulle gerne have en handy sitt til Emil hvis vi kan få den hjem fra min bror af. Han er lidt dårlig til at aflevere sådan noget tilbage

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

28. januar 2010

MORJESPERSEN

suanne85 skriver:

Vi skulle gerne have en handy sitt til Emil hvis vi kan få den hjem fra min bror af. Han er lidt dårlig til at aflevere sådan noget tilbage

hvis i ikke gør kan i låne en af os.

Anmeld

28. januar 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

hvis i ikke gør kan i låne en af os.

Oki, lyder godt. Kan nemlig ikke holde til at sidde med ham på armen hele tiden. Selvom han nok også skal nem og rende rundt

Anmeld

28. januar 2010

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

OBS

Hvis nogle af Jer selv ligger inde med børnesæder / handysitt eller lignende, så medbring dem gerne !!

Jeg ved ikke helt præcis, hvad det er for nogle stole der er til rådighed på stedet, og om det er nogle børnene kan sidde på, når de er små .....de størrere børn sidder jo nok alligevel ikke ret længe ved bordet, da de sikkert hurtigt vil ned på gulvet og løbe rundt og lege med hinanden 

Jeg tager en handysit med og en bumbostol................Sig til hvis jeg skal have en ikeastol med også...............

Anmeld

28. januar 2010

MORJESPERSEN

Jules skriver:

Vi har desværre ingen af delene da vi har stole hos de fleste familie medlemmer Men vi skal have en fra Ikea når vi kommer omkring Århus igen....

Jeg har en extra handysit du kan låne hvis du vil

Anmeld

28. januar 2010

Jules

MORJESPERSEN skriver:

Jeg har en extra handysit du kan låne hvis du vil

Dem sidder han ikke så godt i Han er alt for vild Så sidder han bedre på en alm stol.

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

Jeg snupper de to ikeastole med jeg har, og tror ikke Liva kommer til at bruge dem.... hun gider nok ikke sidde mere end 2 min. alligevel... med mindre hun lige kommer i sit "idag er jeg genert"-mode

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

iln

Jeg har også en Ikeastol, men Silas bruger den ikke endnu, så hvis jeg skal tage den med så giv lige besked.

Anmeld

1. februar 2010

JustAnotherName

MON IKKE der bliver sæder nok til både større og mindre rumpetter?
Det lyder ikke til at blive et problem, når der er så mange, som har et eller flere de kan medbringe. Og det er sikkert heller ikke pokkers længe, at børnene gider blive siddende ved bordet. De vil da sikkert hurtigt ned og udforske stedet og hinanden.

HUSK LIDT LEGESAGER MED HVER ISÆR !!!!!

Jeg glæder mig afsindig meget til at se Jer allesammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.