Ny tråd om ns-træf i randers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Ida.

Uh vi glæder os også - mig og tøserne...selvom tøserne ikke helt ved, at de glæder sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Vingummien

idamaria83 skriver:

Uh vi glæder os også - mig og tøserne...selvom tøserne ikke helt ved, at de glæder sig

hehe sådan er det også med Emil

Anmeld

27. januar 2010

JustAnotherName

Jeg glæder mig altså også bare VANVITTIG meget    

Og ja, pigerne aner jo ikke en disse om, hvad de har i vente.
Men jeg er nu SIKKER på, at de også vil komme til at synes, at det er alletiders med så mange legekammerater en hel middag/eftermiddag.

Mon ikke der kommer gang i dén med alle de skønne børn 

Anmeld

28. januar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Jeg glæder mig altså også bare VANVITTIG meget    

Og ja, pigerne aner jo ikke en disse om, hvad de har i vente.
Men jeg er nu SIKKER på, at de også vil komme til at synes, at det er alletiders med så mange legekammerater en hel middag/eftermiddag.

Mon ikke der kommer gang i dén med alle de skønne børn 

Jo for Søren der bliver lidt at holde øje med... for os voksne

Hvis jeg kender Liva ret så tager hun en god lang lur på køreturen op til jer, så hun er nok ekstra ekstra frisk når vi ankommer  

Anmeld

28. januar 2010

JustAnotherName

OBS

Hvis nogle af Jer selv ligger inde med børnesæder / handysitt eller lignende, så medbring dem gerne !!

Jeg ved ikke helt præcis, hvad det er for nogle stole der er til rådighed på stedet, og om det er nogle børnene kan sidde på, når de er små .....de størrere børn sidder jo nok alligevel ikke ret længe ved bordet, da de sikkert hurtigt vil ned på gulvet og løbe rundt og lege med hinanden 

Anmeld

28. januar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

OBS

Hvis nogle af Jer selv ligger inde med børnesæder / handysitt eller lignende, så medbring dem gerne !!

Jeg ved ikke helt præcis, hvad det er for nogle stole der er til rådighed på stedet, og om det er nogle børnene kan sidde på, når de er små .....de størrere børn sidder jo nok alligevel ikke ret længe ved bordet, da de sikkert hurtigt vil ned på gulvet og løbe rundt og lege med hinanden 

Jeg har to stk. af de der ikea stole, de fylder jo ingenting så de ryger bag i bilen, har dog ikke bordplader til dem

TINA 

Anmeld

28. januar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jeg har to stk. af de der ikea stole, de fylder jo ingenting så de ryger bag i bilen, har dog ikke bordplader til dem

TINA 

Super, det er bare alletiders 

Anmeld

28. januar 2010

Ida.

Vi har en ikeastol og en handysitt - vil prøve at huske dem det der med at huske er ikke min stærke side

Anmeld

28. januar 2010

MORJESPERSEN

Jeg tager to ikea stole med til mine piger, så har jeg to handysit jeg kan tage med hvis nogen skulle få brug for dem....

Anmeld

28. januar 2010

Jules

Vi har desværre ingen af delene da vi har stole hos de fleste familie medlemmer Men vi skal have en fra Ikea når vi kommer omkring Århus igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.