nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

MichellaMalou

Heidi. skriver:

Lad mig sige det sådan her..

Hvis din læge er informeret om at du muligvis er gravid.. så ville hun ØJEBLIKKELIGT bede dig stoppe med p-pillerne.. Da de kan skade fosteret..

Så der er da noget der tyder på at du enten ikke taler helt sant, eller jahe.. jeg ved sgu ikke!!

hun sagde ikk noget om det,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Heidi.

frk.Quaade skriver:

hun sagde ikk noget om det,,

Prøv lige og hør her...

Man må under ingen omstændigheder tage p-piller når man er gravid...

Anmeld

27. januar 2010

Heidi.

Majbriteriksen skriver:

puha, er lidt i chok. Hvorfor svarer man på en  tråd hvis man taler så grimt til folk. Syntes at der var nogen der havde rottet sig sammen, kunne lige mærke et stik i maven over hvordan man måtte have det hvis man spurgte om et spørgsmål og så fik de svar der kom. Det troede jeg ikke forgik i dette forum. Er nok lidt skuffet.

tror muligvis det har lidt at gøre med at denne debat har været fremme tit.. Og hver gang ender det med at starter, føler sig angrebet.

Jeg kan dog ikke se noget angreb, bare at folk er trætte af deres råd og svar ikke bliver taget seriøst.

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Heidi. skriver:

Prøv lige og hør her...

Man må under ingen omstændigheder tage p-piller når man er gravid...

så må jeg jo stop,, har intet fået af vide af hende såå jeg troede det var okay ,,

Anmeld

27. januar 2010

Findusinde

P-piller bruges til at undgå graviditet.. Så du troede det var OK at tage dem mens du er gravid????

Anmeld

27. januar 2010

Sommerfuglen.

Findusinde skriver:

P-piller bruges til at undgå graviditet.. Så du troede det var OK at tage dem mens du er gravid????

så så så ..

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Findusinde skriver:

jeg er jo ikk helt sikker på jeg er gravid joo.. så derofr har jeg jo taget dem,,,

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Heidi. skriver:

tror muligvis det har lidt at gøre med at denne debat har været fremme tit.. Og hver gang ender det med at starter, føler sig angrebet.

Jeg kan dog ikke se noget angreb, bare at folk er trætte af deres råd og svar ikke bliver taget seriøst.

Tak....

Og jeg føler netop at jeg bliver nød til at forsvare mig selv, da det var mit indlæg der blev citeret som "en smule angribende"... Og det irriterer mig, da jeg synes vi skal holde den gode tone vi har på baby.dk...

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

kitty skriver:

Tak....

Og jeg føler netop at jeg bliver nød til at forsvare mig selv, da det var mit indlæg der blev citeret som "en smule angribende"... Og det irriterer mig, da jeg synes vi skal holde den gode tone vi har på baby.dk...

har os forstået at i ikk ville angribe mig emn det virkede bare såda

Anmeld

27. januar 2010

Heidi.

kitty skriver:

Tak....

Jeg er helt enig med dig.. Og jeg mener jo heller ikke der er tale om nogen angribende tone..

Der er bare ting vi unres os over..

og det skrevne ord kan jo tit mistolkes.

Kh Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.