nogen som kan se forskel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Findusinde

frk.Quaade skriver:

jaa tag dem stadig

Jeg ville umiddelbart stoppe med at tage p-piller når du har testet positiv???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

MichellaMalou

Dennis'sPige<3 skriver:

okay. det godt man har en kæreste til at kunne sige det (;

jaa og kan ikk lukke mine busker,, og når jeg endelig har fået gjort det såå sidder de stramt

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Findusinde skriver:

Jeg ville umiddelbart stoppe med at tage p-piller når du har testet positiv???

jaa men skal til lægen imorgen så må vi se hvad hun siger

Anmeld

27. januar 2010

Majbriteriksen

puha, er lidt i chok. Hvorfor svarer man på en  tråd hvis man taler så grimt til folk. Syntes at der var nogen der havde rottet sig sammen, kunne lige mærke et stik i maven over hvordan man måtte have det hvis man spurgte om et spørgsmål og så fik de svar der kom. Det troede jeg ikke forgik i dette forum. Er nok lidt skuffet.

Anmeld

27. januar 2010

Gittemor09

frk.Quaade skriver:

de der fignestænger smager da total godt sidder os bare og spiser det der fignepålæg rent

ej, det er nu ikke lige min kop the

men jeg synes da bestemt at du skulle få en snak med din læge.. evt. få taget nogle test (hvis der også er problemer med din menstruation)....

Anmeld

27. januar 2010

Sommerfuglen.

frk.Quaade skriver:

jaa og kan ikk lukke mine busker,, og når jeg endelig har fået gjort det såå sidder de stramt

gjorde mine også. derfor så gik jeg kun i løse bukser, for der gik lidt tid inden jeg kom på hopsitalet efter jeg havde snakket med min læge.

Anmeld

27. januar 2010

MichellaMalou

Gittemor09 skriver:

ej, det er nu ikke lige min kop the

men jeg synes da bestemt at du skulle få en snak med din læge.. evt. få taget nogle test (hvis der også er problemer med din menstruation)....

skal til lægen imorgen.. jaa har ikk haft den i denne her måenede og i december var det kun tre dage men der kom næsten intet

Anmeld

27. januar 2010

Gittemor09

frk.Quaade skriver:

skal til lægen imorgen.. jaa har ikk haft den i denne her måenede og i december var det kun tre dage men der kom næsten intet

okay..

jeg håber at han kan give dig nogle svar, og lidt ro i sindet...

for det er træls at gå og være uvidende, og tage på hele tiden..!!

men håber da for dig at der kommer en nyhed som du ønsker..!!

Anmeld

27. januar 2010

otlitrom

Majbriteriksen skriver:

puha, er lidt i chok. Hvorfor svarer man på en  tråd hvis man taler så grimt til folk. Syntes at der var nogen der havde rottet sig sammen, kunne lige mærke et stik i maven over hvordan man måtte have det hvis man spurgte om et spørgsmål og så fik de svar der kom. Det troede jeg ikke forgik i dette forum. Er nok lidt skuffet.

Jeg føler jeg bliver nød til at svare alligevel. For mine egen indlæg!

Jeg har ikke rottet mig sammen med nogen! Og jeg BEKLAGER, hvis jeg har såret trådstarter!! Nogle gange opfattes det skrevne ord anderledes af den der læser, i forhold til den der sender.

Jeg har ikke skrevet noget for at genere, og jeg håber at trådstarter snart får svar på sit spørgsmål ved lægen, da denne nok er den eneste der kan give et ærligt svar. Det kan ikke være sjovt at gå rundt i uvished!

Anmeld

27. januar 2010

Heidi.

frk.Quaade skriver:

jaa tag dem stadig

Lad mig sige det sådan her..

Hvis din læge er informeret om at du muligvis er gravid.. så ville hun ØJEBLIKKELIGT bede dig stoppe med p-pillerne.. Da de kan skade fosteret..

Så der er da noget der tyder på at du enten ikke taler helt sant, eller jahe.. jeg ved sgu ikke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.