Styrtede på scooter.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Trolde_mor

Tandfeen i forklædning skriver:

Håber virkelig på det bedste

Kæmpe

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

merichs

Sikke en frygtelig oplevelse! Synes man er bekymret nok i forvejen.   for at der ikke er sket noget.

Anmeld

27. januar 2010

Ox.

Senia skriver:

Er netop kommet hjem fra lægen, og kan bare ikke lade være med at græde.

En bil bakkede pludselig ud foran mig da jeg ned ad en bakke, på vej ind til første lægetjek... Det resulterede i at jeg styrtede og landede på maven..

Vi blev kørt ind til lægen, som lavede en gyn. undersøgelse og sagde alt så fint ud, og at der ikke var vblot i min urin.. Men er bare så bange fløj jo direkte med maven ned på astfalten.. og nu mærker jeg intet i maven.. Plejer at have de menslignende smerter, men de er bare væk nu..

Er så bange for at lille-niv er kommet noget til Fik en ny tid på mandag i tilfælde af at jeg begyndte at få stærke smerter...

Overvejer at se om jeg kan teste positiv imorgen, og se om lille-niv er der...

Kan godt forstå du er rigtig bange, og håber ikke der er sket noget

Hvis det kan hjælpe lidt, tog jeg også et ordentlig styrt da jeg ventede mig, og prøvede at få balancen igen imens, som jeg nok ikke skulle have gjort for det blev værre, hvilket resulterede i at jeg fik et meget skarpt hjørne af et bord boret ind i maven så jeg havde kæmpe blå mærker osv bagefter, og jeg var så ræd! Men, der var ikke sket noget som helst!

Anmeld

28. januar 2010

Trolde_mor

Kan godt forstå du er rigtig bange, og håber ikke der er sket noget

Hvis det kan hjælpe lidt, tog jeg også et ordentlig styrt da jeg ventede mig, og prøvede at få balancen igen imens, som jeg nok ikke skulle have gjort for det blev værre, hvilket resulterede i at jeg fik et meget skarpt hjørne af et bord boret ind i maven så jeg havde kæmpe blå mærker osv bagefter, og jeg var så ræd! Men, der var ikke sket noget som helst!

Uha det lyder da ellers heller ikke godt.. Godt der ikke skete noget med den lille..

Tja ville bare ønske jeg vidste klar besked, mærker ikke længere de menslignende smerter i maven og kvalmen er der heller ikke..

Men mange tak, vi prøver også at bevare håbet om at der ikke er sket noget...

Anmeld

28. januar 2010

Trolde_mor

merichs skriver:

Sikke en frygtelig oplevelse! Synes man er bekymret nok i forvejen.   for at der ikke er sket noget.

Tusind tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.