Styrtede på scooter.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Trolde_mor

Er netop kommet hjem fra lægen, og kan bare ikke lade være med at græde.

En bil bakkede pludselig ud foran mig da jeg ned ad en bakke, på vej ind til første lægetjek... Det resulterede i at jeg styrtede og landede på maven..

Vi blev kørt ind til lægen, som lavede en gyn. undersøgelse og sagde alt så fint ud, og at der ikke var vblot i min urin.. Men er bare så bange fløj jo direkte med maven ned på astfalten.. og nu mærker jeg intet i maven.. Plejer at have de menslignende smerter, men de er bare væk nu..

Er så bange for at lille-niv er kommet noget til Fik en ny tid på mandag i tilfælde af at jeg begyndte at få stærke smerter...

Overvejer at se om jeg kan teste positiv imorgen, og se om lille-niv er der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

otlitrom

Åh nej, søde!!

Jeg håber det bedste for dig og Niv!

Anmeld

27. januar 2010

Heidi.

Senia skriver:

Er netop kommet hjem fra lægen, og kan bare ikke lade være med at græde.

En bil bakkede pludselig ud foran mig da jeg ned ad en bakke, på vej ind til første lægetjek... Det resulterede i at jeg styrtede og landede på maven..

Vi blev kørt ind til lægen, som lavede en gyn. undersøgelse og sagde alt så fint ud, og at der ikke var vblot i min urin.. Men er bare så bange fløj jo direkte med maven ned på astfalten.. og nu mærker jeg intet i maven.. Plejer at have de menslignende smerter, men de er bare væk nu..

Er så bange for at lille-niv er kommet noget til Fik en ny tid på mandag i tilfælde af at jeg begyndte at få stærke smerter...

Overvejer at se om jeg kan teste positiv imorgen, og se om lille-niv er der...

Kram til dig...

Det ville ikke hjælpe og teste, da man vil teste posetiv..

Men jeg fatter ikke at du ikke blev sendt til scanning. Hvor langt henne er du?? Jeg ville forlange en scanning som så kunne vist hjerteblink eller ej..

Knus

Anmeld

27. januar 2010

oo

åh for fanden da! jeg kan godt forstå du er bange, men en graviditetstest vil uanset hvad vise positiv - det tager nemlig nogle uger for hcg at falde til nær 0 efter en graviditet.

du må nok bare vente på scanningen og tage det roligt og sende positiv energi ned i maven til den lille og så sender jeg altså også lige en hel bunke "hæng i lille Du" afsted mod dit maveskind!

Anmeld

27. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

først en masse for der intet er sket lille niv..
og så lige en masse trøste krammer

Anmeld

27. januar 2010

FrkT

Århhh søde, det er jeg virkelig ked af at høre! Håber ikke der er sket den lille noget. Sender en masse helende tanker afsted mod din mave

Anmeld

27. januar 2010

Diana...

Jeg ville forlange en scanning med det samme det fanme dårligt de ikke har gjort det. Håber du er oki.

Mange kram til dig.

Anmeld

27. januar 2010

3drenge

Åh nej da, godt du ikke kom noget, det kunne da ha gået helt galt. Ville også selv spekulere og være rigtig nervøs for bebse, men de er altså nogle hårdføre små nogle, men kan du virkelig ikke blive tilbudt en akut scanning, så du kan få ro i sindet. Håber det bedste

Knus herfra 

Anmeld

27. januar 2010

Trolde_mor

Tak hvor er I søde allesammen.

Efter vi var kommet hjem, ringede kæresten til sygehuset. Jeg lå sammenkrøllet på sofaen, da han kom ind og sagde at han netop havde snakket med skadestuen og hun havde sagt vi bare kunne komme..

Vi er så netop kommet hjem, men da jeg kun er 4+6 (hvis den lille da har det godt) ja, så ville de ikke gøre noget..

Så bliver nok ved med at være nervøs indtil scanning, som der jo er længe til

Føler ikke rigtig noget i maven som jeg plejer. Men ja, lille-niv er selvfølgelig mere beskyttet når jeg ikke er længere henne...

Anmeld

27. januar 2010

FrkC

Senia skriver:

Tak hvor er I søde allesammen.

Efter vi var kommet hjem, ringede kæresten til sygehuset. Jeg lå sammenkrøllet på sofaen, da han kom ind og sagde at han netop havde snakket med skadestuen og hun havde sagt vi bare kunne komme..

Vi er så netop kommet hjem, men da jeg kun er 4+6 (hvis den lille da har det godt) ja, så ville de ikke gøre noget..

Så bliver nok ved med at være nervøs indtil scanning, som der jo er længe til

Føler ikke rigtig noget i maven som jeg plejer. Men ja, lille-niv er selvfølgelig mere beskyttet når jeg ikke er længere henne...

Håber virkelig på det bedste

Kæmpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.