tror I på....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Frederic's moar skriver:

For hver ny maskine siger de: man får hurtigere pulsen op, end på andre maskiner...

GAAABB.. Kan de blive ved? Fup og fidus, efter min mening.

Jeg har købt én ting og det var noget bootcamp, som jeg faktisk stadig bruger herhjemme. En bunke cd, med lidt alla kampsport/ boksning. Og man er ikke i tvivl om at man er live dagen efter.

Er facineret af deres smukke slanke kroppe. Sådan en VIL jeg også have... Svinger hellere forbi fitness center og giver den gas, end at købe sådan en maskine og den bare kommer til at ligge under sengen...

jeg tænker også at det da ikke kan være sundt at få pulsen op på 467 slag/min Det må vel være det vi er oppe på efterhånden med alle de nyem bedre maskiner der er kommet! haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Findusinde

Jeg må nok sige at langt største delen tror jeg simpelthen ikke på.. det eneste jeg har overvejet at prøve er det der Pro aktive til huden.. Da jeg døjer SÅ meget med uren hud, især da jeg var gravid og sku også efter jeg har født..

Anmeld

27. januar 2010

Bubbi

Findusinde skriver:

Jeg må nok sige at langt største delen tror jeg simpelthen ikke på.. det eneste jeg har overvejet at prøve er det der Pro aktive til huden.. Da jeg døjer SÅ meget med uren hud, især da jeg var gravid og sku også efter jeg har født..

Lige en side bemærkning

Jeg har altid haft meget pæn hud, men da jeg blev gravid, var det lige meget hvad jeg gjorde, intet virkede..
Og heller ikke efter jeg havde født, hjælp det..

Men så havde jeg hørt så meget godt om serien fra vichy, der fås på apoteket
Dette fik jeg i jule gave, og min hud er såååå pæn igen ...
Det har virkelig hjulpet

Anmeld

27. januar 2010

Findusinde

Bubbi skriver:

Lige en side bemærkning

Jeg har altid haft meget pæn hud, men da jeg blev gravid, var det lige meget hvad jeg gjorde, intet virkede..
Og heller ikke efter jeg havde født, hjælp det..

Men så havde jeg hørt så meget godt om serien fra vichy, der fås på apoteket
Dette fik jeg i jule gave, og min hud er såååå pæn igen ...
Det har virkelig hjulpet

Uhh, det lyder dælme godt.. jeg har efterhånden også prøvet ALT hvad der er at prøve af rense ting og sager.. Og Intet har bare virket..

Tusind tak!

Anmeld

27. januar 2010

Dansker i England

Jeg så en dag(meget sent om natten) en reklame for en dampstøvsuger eller noget i den stil. Den skulle kunne gøre legetøj, køkken, gulv og alt andet rent ved hjælp af bare vand(damp). Jeg har været inde på nettet og læse om den, og den har fået meget forskellige bedømmelser, og jeg overvejer meget at købe den. Tror at mange af maskinerne virker fint - men sjældent så godt som de viser i reklamerne

Anmeld

27. januar 2010

Enayia

Jeg kender flere der har købt ting derinde, bla motions maskiner, der var en specielt egnet til kvinder der skulle tager hofter, balder, lår (de normale problem områder) Den virkede ikke...

jeg har kun en ting at sige om tv shop FUP OG FIDUS -med spæk fanger man mus.

brug den sunde fornuft, især med vægt tab, så mange produkter lover hurtigt effektiv vægt tab, jeg tror på den eneste og bedste måde er kost og motion, om ikke andet bare en god kost omlægning. Hvis der fandtes et apperat eller pille der kunne hjælpe, mon ikke det ville være meget mere fremme i det alle sikkert ville benytte det

Anmeld

27. januar 2010

Sommerfuglen.

Jeg så en dag i et program hvor en mand skulle se mere lækker ud, og så købte han sådan et bælte man tager rundt om maven, rundt om brystet og sådan. Sådan nogen de også sælger i TV Shoppen. Dem der giver små ''stød'' så mavemusklerne strammer sig op. Og dem skal man hvertfald ikke købe. Ham i programmet tog den på, og lagde sig ned og slappede af, og lige pludselig fik han stød i hele kroppen, op til flere gange!

Anmeld

27. januar 2010

BOBS

Enayia skriver:

Jeg kender flere der har købt ting derinde, bla motions maskiner, der var en specielt egnet til kvinder der skulle tager hofter, balder, lår (de normale problem områder) Den virkede ikke...

jeg har kun en ting at sige om tv shop FUP OG FIDUS -med spæk fanger man mus.

brug den sunde fornuft, især med vægt tab, så mange produkter lover hurtigt effektiv vægt tab, jeg tror på den eneste og bedste måde er kost og motion, om ikke andet bare en god kost omlægning. Hvis der fandtes et apperat eller pille der kunne hjælpe, mon ikke det ville være meget mere fremme i det alle sikkert ville benytte det

uha er virkelig enig her! og det der med vægten handler også ofte om så meget mere end mad.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.