Altså alle de der fitness maskiner tror jeg ikke på ( har en stedmoder som nok har ALLE maskiner fra sådan noget og der er noget værre hø!)
MEN, jeg har selv købt TOBI steameren til tøj og Zumba dancefitness DVD til efter jeg har født. og begge dele er fantastisk!! -synes jeg:-)
Min mand hader at stryge og det gør jeg for øvrigt også! Så vi købte TOBI og den er ret så god. Jeg bruger den til ret meget bl.a har vi foldegardiner på børneværelset som er umulige at få vasket, så er det jo smart at man kan dampe støvet ud af dem! Den bliver også brugt til vores "skørter" ( kan ikke huske hvad de hedder ) på vores seng som bliver krøllet når de er blevet vasket...
Zumba dance fitness købte jeg fordi at jeg har danset mere eller mindre hele mit liv og ææææælsker det, man bliver så glad af det :-) men HADER at gå i fitness center!!! Jeg ville have et eller andet så jeg kunne komme i form efter fødslen og det skulle være noget jeg kunne gøre samtidig med at jeg enten havde den lille på armen eller at hun kunne ligge i nærheden og der er det her perfekt! Og så skulle det være tilgængeligt når jeg har lyst:-) Glæder mig meget til at komme igang, har prøvet det et par gange tidligere i graviditeten men er lige oppe over nu og kan ikke bevæge mig så hurtigt længere :-)
KH
Sasja
Anmeld