tror I på....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.120 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

alle de der TV Shop maskiner?

Der var lige en reklame i tv for en maskine som åbenbart er det nye mirakel (det er de jo altid)...

Jeg har altid synes det hele virkede så opreklameret, men har jo aldrig prøvet nogen af dem, eller kender nogen der har, så who knows.. måske virker de...

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget, men jeg sad bare lige og tænkte..

Hvad tænker I når I ser de reklamer?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Heidi.

Caroline86 skriver:

alle de der TV Shop maskiner?

Der var lige en reklame i tv for en maskine som åbenbart er det nye mirakel (det er de jo altid)...

Jeg har altid synes det hele virkede så opreklameret, men har jo aldrig prøvet nogen af dem, eller kender nogen der har, så who knows.. måske virker de...

Ved ikke hvad jeg vil med indlægget, men jeg sad bare lige og tænkte..

Hvad tænker I når I ser de reklamer?

Knus Caroline

Kort og godt.. NOPE

Anmeld

27. januar 2010

Kruse90

sådan tænker jeg også smukke.

De skal jo se om de kan sælge noget.
Men kender heller igen der har købt nogle.

Men synes altid det er den bedste maskine ever.
I hvertfald i følge dem

Anmeld

27. januar 2010

ekzunz

Min første tanke er: Gid jeg var på barsel igen, så jeg havde tid til at se de reklamer.....(ikke fordi de er gode - bare fordi så var jeg hjemme....)

Men jeg tror da at noget virker, men nok ikke helt så effektivt som de påstår.

Anmeld

27. januar 2010

LilleMor10

Jeg købte faktisk en der hedder Legmacik i 06, den virker faktisk, nu står den så bare og samler støv i skabet fordi den kræver altså nogle lårbasser at bruge 

Anmeld

27. januar 2010

Mira0911

Uha, jeg tror generelt ikke på så meget af alt det reklame halløj...

Selv rengøringsmidler osv... Tror ikke på det...

Den eneste jeg har haft heldet med mig, er Vanish...

Anmeld

27. januar 2010

Honningblomst

Jeg tror på der er andre og billigere alternativer...og så tror jeg på de kan hjernevaske folk-griner- jeg kan sidde og blive helt hypnotiseret...

Knus..

Anmeld

27. januar 2010

BOBS

hmmm har aldrig set dem...andet end hvis man kører hen over sådan en kanal.... men altså hmmm tror alt reklame skal tages med forbehold, og det lærer vi jo heldigvis herhjemme:at være lidt mere kritiske forbrugere end de gør i så mange andre lande....

det er jeg i hvert fald...men nej tror ikke på at man pludselig kan tabe 20 kg og FØLE sig bedre tilpas ved at købe f.eks. en mavetrimmer??? Den gør det jo ikke alene...men man kan jo f.eks. godt købe den som et led i en evt. kostomlægning???

tjaa

Anmeld

27. januar 2010

Sasja77

Altså alle de der fitness maskiner tror jeg ikke på ( har en stedmoder som nok har ALLE maskiner fra sådan noget og der er noget værre hø!)

MEN, jeg har selv købt TOBI steameren til tøj og Zumba dancefitness DVD til efter jeg har født. og begge dele er fantastisk!! -synes jeg:-)

Min mand hader at stryge og det gør jeg for øvrigt også! Så vi købte TOBI og den er ret så god. Jeg bruger den til ret meget bl.a har vi foldegardiner på børneværelset som er umulige at få vasket, så er det jo smart at man kan dampe støvet ud af dem! Den bliver også brugt til vores "skørter" ( kan ikke huske hvad de hedder ) på vores seng som bliver krøllet når de er blevet vasket...

Zumba dance fitness købte jeg fordi at jeg har danset mere eller mindre hele mit liv og ææææælsker det, man bliver så glad af det :-) men HADER at gå i fitness center!!! Jeg ville have et eller andet så jeg kunne komme i form efter fødslen og det skulle være noget jeg kunne gøre samtidig med at jeg enten havde den lille på armen eller at hun kunne ligge i nærheden og der er det her perfekt! Og så skulle det være tilgængeligt når jeg har lyst:-) Glæder mig meget til at komme igang, har prøvet det et par gange tidligere i graviditeten men er lige oppe over nu og kan ikke bevæge mig så hurtigt længere :-)

KH

Sasja

Anmeld

27. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

For hver ny maskine siger de: man får hurtigere pulsen op, end på andre maskiner...

GAAABB.. Kan de blive ved? Fup og fidus, efter min mening.

Jeg har købt én ting og det var noget bootcamp, som jeg faktisk stadig bruger herhjemme. En bunke cd, med lidt alla kampsport/ boksning. Og man er ikke i tvivl om at man er live dagen efter.

Er facineret af deres smukke slanke kroppe. Sådan en VIL jeg også have... Svinger hellere forbi fitness center og giver den gas, end at købe sådan en maskine og den bare kommer til at ligge under sengen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.