Er jeg den eneste....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

jillkolsbjerg

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Du er overhovedet ikke den eneste.....

Da jeg ventede Nicklas var jeg som sådan ikke nervøs for hverken fødsel, eller det at blive mor. For jeg tænkte sådan lidt, ej det kan jeg godt klare.... Men jo tættere jeg kom på fødslen jo mere tænkte jeg da også over om jeg kunne leve op til andre folks forventninger. Og tanken om at tage ham med nogen steder var rigtig skræmmende, for tænk hvis folk ikke syntes jeg gjorde det ordenligt.... Hvis han fx ville få en skrigetur midt i gågaden, og jeg bare ikke kunne trøste ham, hvad ville folk tænke osv osv.... Men alle de bekymringer var væk da jeg først havde ham ude, for så kunne jeg ikke hurtig nok komme ud og vise ham frem...

Jeg har nu termin d 10 april, og nu gør min bekymring mere på om man virkelig kan elske et barn mere så højt som jeg elsker den første?? Kan man virkelig rumme så meget kærlighed at der er nok til dem begge... Viiild underlig tanke, men ved jeg ikke er den eneste der tænker sådan....

Held og lykke med den foregående fødsel, og babyen der kommer ud af det!

Kram

Jeg er som sådan heller ikke vild bange for at føde men mere skræmt over det nye liv der kommer.....netop den føelse om man bliver en god mor og sådan og om man kan gøre det godt nok;-)

Og ja tror sagtens jeg kan følge dig i din tankegang med om man kan ligeså meget kærlighed til nr to, men det tror jeg sagtens man kan, måske elsker man sine børn forskelligt ligesom børnene kan være forskellige, men i bund og grund er jeg sikker på det er den samme store kærlighed man har til dem alle;-)

og held og lykke med din den lille den 10 april...lige efter min termin...smiler;-)

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

jillkolsbjerg

Livsmor skriver:

Hej,

Vil blot sige, at jeg ikke nåede at blive nervøs før jeg fødte. Fik AKS i uge 31+5 pga svangerskabsforgiftning. Min datter var ca. 19% mindre end normalen. Idag er hun 20 mdr. og er lidt mindre end de andre på hendes alder. Da hun var et år, passede hendes mål med mine, da jeg var et år.

Så fordi man er lille fra start, så skal man nok komme efter det :O)

det var dejligt at høre;-) Vidste du at hun var mindre end normalt da hun blev født? Hvordan tog hun det? hva vejede hun da hun blev født og var det kritisk? sikke en masse spørgsmål 

knus jill ( er lidt nysgerrig men samtidig bekymret) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.