1. årsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Jules

Åh ha søde Håber virkelig 2010 bliver jeres år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

oo

Jules skriver:

Åh ha søde Håber virkelig 2010 bliver jeres år

taark!

- og kan du så lige se at få tisset en tydelig nummer 2 streg frem, så vi kan sige sådan helt officielt tillykke, frøken

Anmeld

27. januar 2010

Jules

Tjuhl skriver:

taark!

- og kan du så lige se at få tisset en tydelig nummer 2 streg frem, så vi kan sige sådan helt officielt tillykke, frøken

Det håber jeg at jeg kan i morgen tidlig MEGET TIDLIGT Selv om jeg kunne stå senere op i morgen ... Hihi

Anmeld

27. januar 2010

oo

Jules skriver:

Det håber jeg at jeg kan i morgen tidlig MEGET TIDLIGT Selv om jeg kunne stå senere op i morgen ... Hihi

ååårh jeg kender det! jeg er "klokken halv fem om morgenen" testeren

Anmeld

27. januar 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

jeg ved ikke om I læser med inde på barnløshedsforummet, men jeg har lige idag fået meget eksplicit at vide af fertilitetslægen, at mine æggeledere ikke er optimale og at den absolut eneste vej frem er IVF. der skal et mirakel til for at det lykkes uden det er tåbeligt, for vi ved jo allerede godt, efter snart 3 år, at vi ikke BARE blir gravide, men jeg blev alligevel slået helt ud af den besked. så ER der jo noget galt, så gir det hele meget bedre mening, men samtidig gør det også bare ooooooondt at vide

jeg skal heldigvis ikke bruge mine æggeledere til en hujende fis i IVF!

ih og så lige idag, ikke?! det er typisk, jeg sidder jo i forvejen og flæber over ALT

Selvfølgelig slår det hårdt, søde. Men det skal nok lykkes med IVF.....................

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.