er der nogle der kan svensk og gider oversætte det her for mig??..Kan ikke helt selv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. maj 2008

H+S Skjolgborg.

de va mege dejligt å höre fra daj J Ååh va min danska e god *skrattar*
Så du trivs på jobbet – ångrar inte för en sekund att du har bytat bort tillvaron från ETS?!
Har du kontakt med dem fortfarande?!
Skiljer sig nuvarande jobbet mycket från ETS?!
Allt bra i det vanliga livet också?!
För min egen del så rullar allting på – det har varit himla mkt med huset, Lucas och jag totalrenoverar vårt badrum, vi har rivit ut allt, flyttat väggar & ändrar hela planlösningen. Försöker göra så mkt som möjligt själva för att hålla kostnaden nere – men shiiit va tid det tar! Överlever vi det här projeketet överlever vi allt J
När jag inte renoverar badrum är jag ute i trädgården och lär känna alla mina växter och blommor som ploppar upp hela tiden. Jag kan ju ingenting om trädgårdar – men lär mig sakta men säkert. Men det är himla roligt J
Å när jag inte är i trädgården så befinner jag mig på gymmet och tränar inför Beach 2009
Så det e full rulle hela tiden JJJ
Fattar inte hur i hela tiden man ska ha tid till barn om några år?!?! Hur gör folk?!?!?!?!
Har du nån Semester inplanerat till sommaren?! Eller nåt annat roligt? Vägarna förbi Malmö nångång kanske J
Kram på dig, hörs snart igen J
P.S. detta är min jobb-mail – hotmailen kollar jag inte så ofta L.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2008

Muffinmus

Tja... sådan hurtigt oversat spørger hun om du stadig har kontakt fra dem fra ETS, om dit nuværende job er meegt anderledes, om du trives på dit job og om du fortryder du ikke har byttet tilværelse.
Hun skriver der har været meget med huset, at de er ved at lave badeværelse og at hvis de kan overleve det kan de overleve alt:)
At de laver så meget selv som muligt for at det ikke skal blive for dyrt. Hun synes det tager alt for lang tid.
Hun går meget ude at lære om planter og blomster og det synes hun er ret hyggeligt. Når hun ikke gør det træner hun.
De er fuld knald på hele tiden og hun forstår ikke hvordan man skulle få tid til børn om nogle år.
Hun spørger om du har planer om et semester i år eller måske et smut forbi Malmø eller noget andet sjovt.

Tror sådan ca det var det. Det er ikke direkte oversat da jeg ikke rigtig kan svensk(kun alm selvlært), men der er da de fleste oplysninger... Skulle der være noget du ikke kan få til at stemme er det altså derfor:)
Håber du kunne bruge det:)

Anmeld

11. maj 2008

H+S Skjolgborg.

takker så er du lige så godt til det som mig eller dårlig*GS*...Fordi så oversætte jeg det også selv ca....
lige - det med af træne der fik jeg det til af hun trænder indfor Beach 2009
og beach er vel strand 2009??...
*SS*også roser hun sig selv for hendes danks...*SS* ikke...
takker knus fra henriette

Anmeld

11. maj 2008

linemus

Jeg mener Semester betyder ferie. Så hun spørg om du har planer om en ferie i år :)

Anmeld

11. maj 2008

Muffinmus

Ha ha...det er sgu da rigtigt Line.. det betyder da ferie... DOH:)
NÅ, men så har du jo selv oversat det du skulle vide, så er det bare med at svare tilbage igen jo:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.