Anonym skriver:
Hmm... Jeg synes jeg gør flere ting end ham med at opretholde vores forhold.. Han sidder tit foran fjernsynet eller computeren i stedet for liiiige at komme hen og holde om mig eller spørge hvordan min dag har været, hvor jeg derimod altid spørger og altid lige gør en ting eller to ekstra....
... Jeg siger ikke jeg er 100% utilfreds med ham, jeg siger jeg er ked af hvordan hans opførelse var i aften!
Jeg har fortalt jeg gerne ser nogle ting blive anderledes... Men at få at vide man skal komme videre, fordi jeg skriver herinde at jeg er ked af det, synes jeg et eller andet sted er uretfærdigt
Jeg elsker ham ligeså højt som jeg altid har gjort og jeg glæder mig til at få familie med ham... Hmm... Men man kan da godt være utilfreds med sin partner i ny og næ... hmmmm...
jo bestemt, men jeg skrev om man ikke godt kunne være lidt dum en gang imellem hvis man størstedelen af tiden var sød og der svarede du, at hvis blot han størstedelen af tiden var sød og så tænker jeg med det samme, at det er rigtig ærgeligt hvis du vil til at bruge en masse tid på at vente på at han BLIVER sød størstedelen af tiden istedet for at pakke dine ting og koncentrere dig om dit barn.
men nu skriver du, at han størstedelen af tiden er sød og så er alt jo fint. min mand er da også en klaphat nogle gange - og det er jeg helt sikkert også selv! - og det må man gerne sige til hinanden.
jeg tror bare at du hænger dig i en bestemt dag, hvor nogle af os andre ville sige "nåhja, det er vel ikke den enkelte dag det kommer an på, men hvordan det er generelt".
forstår du?
Anmeld