1 års dag med kæresten... (Langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.776 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Anonym trådstarter

Ja, som overskriften siger, så har jeg 1 års dag med kæresten i dag... Det skulle egentlig være en super dejlig dag med ren hygge og bare os to... Havde jeg da tænkt

Men i går fortalte han så at han skulle til noget med skolen her til ca. spise tid - hvilket jeg synes var okay, da det jo var med skolen og så kunne vi jo bare hygge om aftenen..

Men så ringer han hjem og siger at nu tager de hjem ad og jeg bliver rigtig glad og kan næsten ikke vente til han kommer hjem til mig...

Så tilføjer han lige at han smutter hjem til en kammerat!!!!!!!!!!!!

Og jeg når at sige "Nej, det kan du da ikke, vi har........" Så dør telefonen.. Og kan selvfølgelig ikke tænde den igen! Så jeg logger på facebook og sender en privat besked til ham og skriver at det er fint nok han har glemt hvilken dag det er i dag (Vi havde ikke planlagt noget overhovedet, jeg havde bare tænkt han godt ville være sammen med mig) men jeg vil gerne have du kommer hjem... 

Så skriver han bare tilbage: Jeg har ikke glemt det..

Og så bliver jeg jo tosset! Jeg skriver at så synes jeg endnu mere det er tarveligt og at jeg gerne vil have han kommer herhjem!

Han skriver så igen : Men jeg vil gerne fejre ham, han har fået nyt job....

Jeg er så gal, skuffet og møg ked af det!!!!!!!! Sidder bare og tuder og tuder... Hvordan kan hans kammerats nye job være mere vigtigt end vores forhold, tænker jeg?????

Vi venter et barn sammen allerede (Ikke planlagt) Men er det mine hormoner eller er han virkelig en dum nar???!

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?! Har lyst til at sige han skal finde et andet sted at sove i nat, jeg aner ikke hvad jeg skal sige eller gøre når han kommer hjem.. Han kan ikke se hvad han har gjort forkert

Er mænd bare ligeglade med de "helligdage"???

Men når jeg nu siger jeg gerne vil have han kommer hjem, fordi det betyder noget for mig, så burde han jo komme hjem, ikk???

Føler mig bare SÅ røvrendt!!!! Og føler han er SÅ ligeglad med vores forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Honningblomst

Mon ikke det bare har en anden betydning for dig end for ham....han kan jo ikke vide det når ikke du fortæller ham det.

Jeg har aldrig gået op i sådanne dage, men vi har da snakket om det...altså det der med at afstemme forventninger og åbne munden hvis der er noget man synes er godt og skidt eller man forventninger på en bestemt måde, det gør bare det hele lidt nemmere.

Nej, dagen er nok ikke vigtig for ham, men det er jo ikke det samme som at du ikke er det...

Men kommer han hjem i aften, kunne du så ikke lave lidt hygge-noget klar og sige at du godt kan lide at fejre det lidt med ham...

Knus til dig...

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Mon ikke det bare har en anden betydning for dig end for ham....han kan jo ikke vide det når ikke du fortæller ham det.

Jeg har aldrig gået op i sådanne dage, men vi har da snakket om det...altså det der med at afstemme forventninger og åbne munden hvis der er noget man synes er godt og skidt eller man forventninger på en bestemt måde, det gør bare det hele lidt nemmere.

Nej, dagen er nok ikke vigtig for ham, men det er jo ikke det samme som at du ikke er det...

Men kommer han hjem i aften, kunne du så ikke lave lidt hygge-noget klar og sige at du godt kan lide at fejre det lidt med ham...

Knus til dig...

Jeg tror ikke jeg kan lave noget hygge-noget i aften, jeg ved for det første ikke hvornår han har tænkt sig at komme hjem og for det andet er jeg bare så ked af det....

Jeg har fortalt ham jeg gerne ville hygge herhjemme, for et par uger siden, hvilket han også sagde god for... Så han vidste jo hvordan jeg havde/har det med det..

Anmeld

26. januar 2010

oo

hvad nu hvis han var en nar 364 dage om året, men den ultimative kæreste på jeres årsdag - ville du så blive sammen med ham?

hvis han er den ultimative kæreste 364 dage om året, men tilfældigvis lidt en spasser på jeres årsdag er det så ikke til at leve med?

det er jo ikke jeres forhold der ikke er vigtigt for ham, det er bare denne her ene dag som lige falder sammen med en god kammerats fejring. mon ikke I kan fejre årsdagen senere eller imorgen?? eller næste år

Anmeld

26. januar 2010

Caliha

Tror som Eva at i har forskellige forventninger til dagen, uden at der skal stables det helt store på dagen.

Tror dog også at de der møg hormorner spiller lidt ind

Gør det lidt hyggeligt til han kommer hjem, og sæt jer og snak om det, så er der retningslinier for næste år og sig til ham at en bestemt dato i nærmeste fremtid er jeres dag, hvor i bare hygger, så du stadig får din "forsinkede" årsdag

Håber det hjalp lidt og op med humøret mænd tænker ikke over de samme ting som os kvinder

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

hvad nu hvis han var en nar 364 dage om året, men den ultimative kæreste på jeres årsdag - ville du så blive sammen med ham?

hvis han er den ultimative kæreste 364 dage om året, men tilfældigvis lidt en spasser på jeres årsdag er det så ikke til at leve med?

det er jo ikke jeres forhold der ikke er vigtigt for ham, det er bare denne her ene dag som lige falder sammen med en god kammerats fejring. mon ikke I kan fejre årsdagen senere eller imorgen?? eller næste år

Tja, hvis bare han var den ultimative kæreste 364 dage om året...

Anmeld

26. januar 2010

oo

Anonym skriver:

Tja, hvis bare han var den ultimative kæreste 364 dage om året...

jamen hvis han er en spasser 365 dage om året, så skal du sgu da pakke sydfrugterne og komme videre! det nytter ikke noget at sidde og have ondt af sig selv over det og det nytter ikke noget at bebrejde ham en hel masse og bruge en masse tid på at håbe at han så ændrer sig!

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Caliha skriver:

Tror som Eva at i har forskellige forventninger til dagen, uden at der skal stables det helt store på dagen.

Tror dog også at de der møg hormorner spiller lidt ind

Gør det lidt hyggeligt til han kommer hjem, og sæt jer og snak om det, så er der retningslinier for næste år og sig til ham at en bestemt dato i nærmeste fremtid er jeres dag, hvor i bare hygger, så du stadig får din "forsinkede" årsdag

Håber det hjalp lidt og op med humøret mænd tænker ikke over de samme ting som os kvinder

Tak for det

Anmeld

26. januar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

jamen hvis han er en spasser 365 dage om året, så skal du sgu da pakke sydfrugterne og komme videre! det nytter ikke noget at sidde og have ondt af sig selv over det og det nytter ikke noget at bebrejde ham en hel masse og bruge en masse tid på at håbe at han så ændrer sig!

Jeg siger ikke han er en spasser 365 dage i året! Jeg siger bare han ikke er det man ville kalde for en drømmekæreste!

Jeg elsker ham rigtigt højt, men lige å sådan en dag som i dag, syntes jeg godt han kunne komme lidt frem... De andre dage er et eller andet sted ligemeget, bare han gad gøre et eller andet eller vise for mig at han sådan set sætter pris på mig og på vores forhold...

Anmeld

26. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Jeg siger ikke han er en spasser 365 dage i året! Jeg siger bare han ikke er det man ville kalde for en drømmekæreste!

Jeg elsker ham rigtigt højt, men lige å sådan en dag som i dag, syntes jeg godt han kunne komme lidt frem... De andre dage er et eller andet sted ligemeget, bare han gad gøre et eller andet eller vise for mig at han sådan set sætter pris på mig og på vores forhold...

Men det skal han da hver evig eneste dag...ja, der er dumme dage, men det skal da være rart at være sammen...så betyder det der med at fejre dage da intet hvis ikke det ellers er godt.

Kan ikke helt forstå din tankegang....I skal begge ind i kampen her... altså I skal ville det begge to jo..

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.