Ja, som overskriften siger, så har jeg 1 års dag med kæresten i dag... Det skulle egentlig være en super dejlig dag med ren hygge og bare os to... Havde jeg da tænkt 
Men i går fortalte han så at han skulle til noget med skolen her til ca. spise tid - hvilket jeg synes var okay, da det jo var med skolen og så kunne vi jo bare hygge om aftenen..
Men så ringer han hjem og siger at nu tager de hjem ad og jeg bliver rigtig glad og kan næsten ikke vente til han kommer hjem til mig...
Så tilføjer han lige at han smutter hjem til en kammerat!!!!!!!!!!!!
Og jeg når at sige "Nej, det kan du da ikke, vi har........" Så dør telefonen.. Og kan selvfølgelig ikke tænde den igen! Så jeg logger på facebook og sender en privat besked til ham og skriver at det er fint nok han har glemt hvilken dag det er i dag (Vi havde ikke planlagt noget overhovedet, jeg havde bare tænkt han godt ville være sammen med mig) men jeg vil gerne have du kommer hjem...
Så skriver han bare tilbage: Jeg har ikke glemt det..
Og så bliver jeg jo tosset!
Jeg skriver at så synes jeg endnu mere det er tarveligt og at jeg gerne vil have han kommer herhjem!
Han skriver så igen : Men jeg vil gerne fejre ham, han har fået nyt job.... 
Jeg er så gal, skuffet og møg ked af det!!!!!!!! Sidder bare og tuder og tuder... Hvordan kan hans kammerats nye job være mere vigtigt end vores forhold, tænker jeg?????
Vi venter et barn sammen allerede (Ikke planlagt) Men er det mine hormoner eller er han virkelig en dum nar???! 
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?! Har lyst til at sige han skal finde et andet sted at sove i nat, jeg aner ikke hvad jeg skal sige eller gøre når han kommer hjem.. Han kan ikke se hvad han har gjort forkert 

Er mænd bare ligeglade med de "helligdage"???
Men når jeg nu siger jeg gerne vil have han kommer hjem, fordi det betyder noget for mig, så burde han jo komme hjem, ikk???
Føler mig bare SÅ røvrendt!!!! Og føler han er SÅ ligeglad med vores forhold