Skete det kun for mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

NicosMor

mayapigen skriver:

Hejsa

Mine veninder er der stadig for mig, men jeg har ikke født endnu. Jeg er dog ked af at jeg aldrig høre fra mine drengevenner mere... Men nu har flere af mine veninder børn eller selv lyst til af få børn, så det hjælper nok meget! Men jeg har heller ikke så stort behov for dem lige for tiden. Jeg er mest sammen med min kæreste, men det er nok fordi jeg ser en masse veninder i skolen.

Men det jeg oplver er, at dem uden børn, ikke rigtig gidder høre om min graviditet... Så jeg bruger Jer og min familie mest

Håber du får en bedre følelse, tror det er meget normalt man har det sådan.

Kram

Jeg vil nu selv sige at ens rigtige venner gerne vil høre om ens graviditet og fødsel osv. - Muligvis kan det blive for meget hvis det kun er én bestemt man går til (og alligevel nok ikke?) men jeg synes ikke det skulle være nødvendigt at man kun skal gå til sin familie med sådan noget - ens ægte venner, deler alt det gode og alt det dårlige med én. Det er i hvert fald min mening!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Sees

NicosMor skriver:

Jeg håber i hvert fald det kommer til at gå bedre for dig når du begynder at komme ud blandt andre. - Altså jeg har få venner tilbage, dem som jeg ved at jeg rigtigt kan regne med men endnu flere faldt jo fra, det er lidt svært synes jeg. Men jeg håber at der kommer nogle gode venner med tiden (:

De skal nok dukke op lige pludselig. Jeg har fået et par nye venner, efter jeg er blevet mor - Drengevenner faktisk. Drenge som bare var bekendte, førhen.
De kan jo godt se at jeg stadig er "gamle Mette", selv om jeg er blevet mor. Jo, jeg er da blevet mere ansvarsbevidst og sådan, men jeg har jo stadig de samme humor, og det samme bløde hjerte

Og jeg har også fået en RIGTIG god veninde - Heidi. Hun er også enlig mor, men det er ikke kun det vi har tilfælles. Vi svinger bare SÅ godt, så alle punkter.

Håber for dig at der snart dukker nogle op, som der ved holde ved, trods at du er mor, og ikke render i byen hver evig eneste weekend.

Anmeld

26. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

uh ha ja.. kender det..

da jeg blev gravid mistede jeg mange af mine såkaldte venner... men flest veninder, da de fleste af mine drenge venner, de syntes det var helt cool og virkede okey interreseret.. mens de fleste af mine gamle veninder så vendte øjne, og sagde jeg var for ung!! men ja så ved man hvem ens rigtige venner er! og det er jo på sin vis meget godt

men op med humøret, jeg var meget imødekomne og savrede gerne på spørgsmål ang hvorfor beholde barnet når man "kun" er 19r,og meget andet , og har idag flere RIGTIG gode veninder..

knus cille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.