Skete det kun for mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

NicosMor

Da jeg blev gravid og valgte at beholde min søn, faldt mange af dem jeg kaldte for venner fra - og endnu flere efter min dejlige dreng var kommet til verden. Jeg føler mig nogen gange alene i verden, selvom jeg har få venner tilbage - er det helt normalt? Og har andre prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

MorTilSnartFire <3

NicosMor skriver:

Da jeg blev gravid og valgte at beholde min søn, faldt mange af dem jeg kaldte for venner fra - og endnu flere efter min dejlige dreng var kommet til verden. Jeg føler mig nogen gange alene i verden, selvom jeg har få venner tilbage - er det helt normalt? Og har andre prøvet det samme?

Mange af mine såkaldte venner er her ikke længere, efter jeg blev gravid og de få jeg har tilbage, ringer ikke så tit længere Jeg er bange for de også smutter længere og længere væk, men jeg vil prøve, så godt jeg kan, at holde ved dem!

Men jeg tror det er meget normalt, specielt hvis du er den første i din vennekreds der er blevet gravid og fået barn..

Men op med humøret! Det skal nok gå og du skal nok få en masse nye og BEDRE venner

Sabrina 34+6

Anmeld

26. januar 2010

NicosMor

Sabrina17 skriver:

Mange af mine såkaldte venner er her ikke længere, efter jeg blev gravid og de få jeg har tilbage, ringer ikke så tit længere Jeg er bange for de også smutter længere og længere væk, men jeg vil prøve, så godt jeg kan, at holde ved dem!

Men jeg tror det er meget normalt, specielt hvis du er den første i din vennekreds der er blevet gravid og fået barn..

Men op med humøret! Det skal nok gå og du skal nok få en masse nye og BEDRE venner

Sabrina 34+6

Ja det er jo så det underlige af det når du siger det og jeg lige får tænkt over det for jeg er ikke den første i min vennekreds der får barn, men måske fordi jeg så var den yngste dengang jeg fandt ud af det - da var jeg 19 år.

Anmeld

26. januar 2010

Sees

NicosMor skriver:

Det skete også her .. Men det beviser bare hvem der er ens venner og hvem der ikke er.
Jeg føler mig også ekstremt ensom, men jeg er simpelthen flyttet til en anden by, og når barsel så er slut skal jeg starte på uddannelse her, og der håber jeg på at få et nyt netværk!

Anmeld

26. januar 2010

Liljesilas

NicosMor skriver:

Hejsa

Mine veninder er der stadig for mig, men jeg har ikke født endnu. Jeg er dog ked af at jeg aldrig høre fra mine drengevenner mere... Men nu har flere af mine veninder børn eller selv lyst til af få børn, så det hjælper nok meget! Men jeg har heller ikke så stort behov for dem lige for tiden. Jeg er mest sammen med min kæreste, men det er nok fordi jeg ser en masse veninder i skolen.

Men det jeg oplver er, at dem uden børn, ikke rigtig gidder høre om min graviditet... Så jeg bruger Jer og min familie mest

Håber du får en bedre følelse, tror det er meget normalt man har det sådan.

Kram

Anmeld

26. januar 2010

sarahb

nej slet ikke her, tværtimod.. men jeg tror det kommer an på hvor man og ens venner er i livet.. og jeg vil sige hvis det var ordenlige venner er de der uanset barn eller ej...

Anmeld

26. januar 2010

LilyMarleen

Årrh gud, jeg følte mig som palle alene i verden, og jeg har faktisk lige snakket med min mor om det idag, at jeg syntes at folk glemmer mig, bare fordi at jeg er gravid. Jeg har prøvet at vende det med folk, men i deres hoveder har jeg forandret mig. Men som jeg prøvede at forklare dem, så har jeg ikke forandret mig, det eneste der har forandret sig er, at jeg ikke kan drikke alkohol længere. Jeg er simpelthen så skuffet over dem. Jeg har da stadig burg for fnidder og knadder, tøst tamtam og shoppe ture. Men nu må vi se. Det ka være at jeg har vækket nogen! Jeg kunne da have lov at håbe..

Kram Marlene

Anmeld

26. januar 2010

MorTilSnartFire <3

NicosMor skriver:

Ja det er jo så det underlige af det når du siger det og jeg lige får tænkt over det for jeg er ikke den første i min vennekreds der får barn, men måske fordi jeg så var den yngste dengang jeg fandt ud af det - da var jeg 19 år.

Men det burde jo ikke gøre at de bliver væk, at du kun var 19 år..

Hmmm... Jeg ved ikke hvorfor det er at dine venner ikke rigtigt er der længere.. Du kan ikke gøre andet end selv at være god til at kontakte og række hånden ud! Så må de jo tage imod eller lade være..

Der er mange der siger at man finder rigtigt ud af hvem ens rigtige venner er, når man bliver gravid/mor... Og det tror jeg er rigtigt!

Sådan føler jeg det

Anmeld

26. januar 2010

NicosMor

MetteLetten skriver:

Det skete også her .. Men det beviser bare hvem der er ens venner og hvem der ikke er.
Jeg føler mig også ekstremt ensom, men jeg er simpelthen flyttet til en anden by, og når barsel så er slut skal jeg starte på uddannelse her, og der håber jeg på at få et nyt netværk!

Jeg håber i hvert fald det kommer til at gå bedre for dig når du begynder at komme ud blandt andre. - Altså jeg har få venner tilbage, dem som jeg ved at jeg rigtigt kan regne med men endnu flere faldt jo fra, det er lidt svært synes jeg. Men jeg håber at der kommer nogle gode venner med tiden (:

Anmeld

26. januar 2010

NicosMor

LadyRanda skriver:

Årrh gud, jeg følte mig som palle alene i verden, og jeg har faktisk lige snakket med min mor om det idag, at jeg syntes at folk glemmer mig, bare fordi at jeg er gravid. Jeg har prøvet at vende det med folk, men i deres hoveder har jeg forandret mig. Men som jeg prøvede at forklare dem, så har jeg ikke forandret mig, det eneste der har forandret sig er, at jeg ikke kan drikke alkohol længere. Jeg er simpelthen så skuffet over dem. Jeg har da stadig burg for fnidder og knadder, tøst tamtam og shoppe ture. Men nu må vi se. Det ka være at jeg har vækket nogen! Jeg kunne da have lov at håbe..

Kram Marlene

Ja det er lige præcis det jeg mener, eller for mig var det nu mere sådan at da jeg var gravid var det endnu ikke så mange der var faldet fra, de fulgte min graviditet med spænding og elskede at se hvordan min mave voksede men der nåede ikke engang at gå 1 måned efter jeg fødte min søn, før jeg ikke længere hørte fra nogen rigtigt - kun få er tilbage. Jeg havde min bedste veninde, som jeg havde haft siden jeg var 9 år, hun faldt fra og gad ikke længere snakke med mig. Ih ja! Men jeg håber for din skyld du har åbnet øjnene på nogen af dine 'venner'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.