Efter 1. lægebesøg og scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

Vial

Wauv - hvor dejligt. Så kom du forbi den første milepæl - og så må du jo leve med, at der kun er én derinde ;-) Og så fik du lige stukket af med terminsdato. Hmm, det må jeg vel bare vænne mig til ;-) knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

NoName

Weeehuuu Zafir, det var da en dejlig nyhed... Så kan natteroen sænke sig lidt de næste uger...

Er så glad på dine vegne, det hele skal nok gå som det skal...

Tillykke med det endnu engang...

NoName 13+6

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Wauv - hvor dejligt. Så kom du forbi den første milepæl - og så må du jo leve med, at der kun er én derinde ;-) Og så fik du lige stukket af med terminsdato. Hmm, det må jeg vel bare vænne mig til ;-) knus fra mig

Ja, jeg kan nok godt lige leve med at der kun er én... Så længe den har det godt

Så må vi jo bare se om vi stadig kan føde samme dag hehe ... Meeeen... Hvis du går 40 fulde uger, med 2 pomfritter... Så er det altså også godt klaret!!!

Anmeld

26. januar 2010

LinLin

Hvor dejligt alt så/ser godt ud!

Anmeld

26. januar 2010

Vial

Det vigtigste er helt klart at den er frisk - men det er den også. Jeg vil krydse ben, så længe som muligt, så mine pomfritter kan blive så færdigbagt som muligt. :-)

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Det vigtigste er helt klart at den er frisk - men det er den også. Jeg vil krydse ben, så længe som muligt, så mine pomfritter kan blive så færdigbagt som muligt. :-)

Det er helt sikkert også det bedste. Men det siges jo at man regner tvillinger som fuldborne efter 38 uger

Jeg har en veninde der fik tvillinger da Idun var 4 mrd... hun gik tiden ud og fødte 40+1... Da var hun godtnok træt...

Men de var store fine tvillinger på 2200 g stykket. Idun så bare DOBBELT så stor ud i forhold til dem. Det var sjovt.

Anmeld

26. januar 2010

MM1987

Dejligt med gode nyheder fra dig...

Anmeld

26. januar 2010

benthe :-)

godt at høre det er så det skal var
benthe

Anmeld

27. januar 2010

DK

Skønt Zafir!!! Dejligt med sådan nogle gode nyheder, her på en kedelig kold januardag!!

Selv om 3 uger er lang tid så må det være en lille lettelse, allerede nu at vide at det ser fint ud, og at alt er som det skal være.

Vidste du at livmoderen ser gravid ud, når den ligner en stor flot aubergine? Det er så betryggende på en måde. At vide at barnet ligger der og hygger sig inden i auberginen, he he!!

Knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.