Efter 1. lægebesøg og scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det ser så fint ud som det kan ligenu. Der er ikke noget i vejen og både lægen og scanningsdamen var enige om at jeg er 8+2 og ikke 8+1. Så det er jo rigtig fint! - Altså - det er jo ikke en hel uge at blive rykket, men hellere blive rykket den vej, end den anden vej. = en dag mindre til NF.

Dvs at jeg faktisk kan komme til nf allerede den 16/2, hvis det kan lade sig gøre. Jeg ville gerne dagen FØR min farfars fødselsdag, fordi han bliver 75 og der er alt det der halløj med morgenbord og div. Men altså, måske vil de ikke tage mig før den 17/2, men nu må vi se.

Min livmoderhals så dejlig gravid ud, som lægen sagde og min størrelse på min livmoder så også ud til at være ok fint.

Scanningsdamen målte den 5-6 gange og mente alle gangene at den var 17,6 mm og det svarede til 8+2. Og det var ret udsædvanligt at man kunne måle den så præcist, når den ikke er større. - Så den opfører sig ordenligt!...

HJertet bankede som det skulle - og der var altså kun én. Var lige blevet lidt overtroisk overfor terminsdatoen, da KaMa blev scannet. hehe.

Men altså - nu er der så 3 uger igen, før jeg kan SLAPPE af og nyde at jeg er gravid.

FORHÅBENTLIGT.

Jeg er ikke så bange for at abortere mere. Ikke når de siger at min livmoderhals ser FIN gravid ud og lukket helt til og at den er så 'stor' og fin. Det beroliger mig på det punkt.

Derudover har jeg fået en henvisning til psykolog også vil jeg snakke med psykologen om min mor.

i øvrigt, sagde hun at jeg havde haft ægløsning i højre side, da jeg var blevet gravid. Har I andre fået det atvide???...

Men i hvertfald - 8+2, så langt så godt!!!...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Moderator

Sådan!!! Dejligt at alt var som det skulle være! Jeg er 110% sikker på at den her spire den bliver derinde og vokser sig stor og stærk og smuk som Idun!!!

Nu ved jeg ikke lige om jeg tror på velsignelser, men hvis jeg skulle gøre en undtagelse så er det for den her spire som Idun har velsignet! Det kan kun blive et meget specielt og særligt barn der gror derinde i din mave..

Kh

Rosa - følger med hele vejen...

Anmeld

26. januar 2010

AWO

Nej, hvor dejligt at høre!!! Og hvor er jeg bare glad på dine vegne.

Det er rart, at du nu kan have lidt mere ro på, ift. om alt går, som det skal. Og tre uger går da hurtigt!

Kæmpe knus herfra

Anmeld

26. januar 2010

82Miraklet

DEJLIGT..... En hel dage mere er da bare super skønt... og som de andre siger.. 3 uger går heldigvis hurtigt trods alt....

Er også sikker på at denne lille spire er noget ganske særligt !!!

Knus til dig.

Anmeld

26. januar 2010

oo

hvor super super dejligt! man må jo gribe om de græsstrå man kan og det her er da i hvert fald et frodigt grønt et, som forhåbentlig kan holde til at du hænger på det de næste 3 uger

TILLYKKE!!

Anmeld

26. januar 2010

sbs78

Hvor er det da bare dejligt, at alt var så fint  Jeg er sikker på at du nok skal komme til at holde denne dejlige baby i dine arme

Knus Sidsel 17+2

Anmeld

26. januar 2010

Diana...

Ej hvor dejligt søde Zafir. Godt du har kunne finde lidt ro og de næste 3 uger skal nok gå hurtigt. 

Knus Diana

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Tak skal I have alle sammen.

Så skal jeg bare lige have tiden til at gå de sidste 3 uger... men det er jo stadig en dag mindre og det er godt!...

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

sagde jo til dig at alt er som det skal være!

Dejlige nyheder, og der kommer flere og flere gode nyheder fra nu af! Nu skal Jeres lille spire vokse sig stor og stærk og bevise overfor alle at der slet ikke var grund til bekymring!

Kæmpe knus!

Anmeld

26. januar 2010

MarleneH

Skønt med gode nyheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.