Uuuu glæder mig til fredag (huskiggeri)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

MORJESPERSEN

iln skriver:

Super lækkert hus I har jer. Ja, jeg snagede også lige. Hvor vil I gerne hen og bo så?

Vi vil gerne til Nykøbing og bo, det er den største by på Mors, der bor mandes familie og næsten alle vores venner, og pigerne går i Dp der inde, der var ingen dobbel plads her ude så vi køre 30km hver dag for at få dem passet hvilket jeg syndes er meget.Nå mit arbejde er 30 km i den anden rettning fra Dpen. Vi har været ude og se på en masse huse men vil vente til vi har fået solgt. der kommer nogen og se på vores hus på lørdag så jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

iln

MORJESPERSEN skriver:

Vi vil gerne til Nykøbing og bo, det er den største by på Mors, der bor mandes familie og næsten alle vores venner, og pigerne går i Dp der inde, der var ingen dobbel plads her ude så vi køre 30km hver dag for at få dem passet hvilket jeg syndes er meget.Nå mit arbejde er 30 km i den anden rettning fra Dpen. Vi har været ude og se på en masse huse men vil vente til vi har fået solgt. der kommer nogen og se på vores hus på lørdag så jeg

Det er vist heller ikke lige tiden for at købe og have hus til salg samtidig. Kan blive en dyr affærde desværre. Mange af de huse vi har kigget på har ligget til salg i næsten et år. Det er jo vildt som markedet har stået stille.

Jeg håber de er mere interesseret end bare at kigge

Anmeld

26. januar 2010

MORJESPERSEN

Tjuhl skriver:

aj tak skal du have  det er simpelthen bare det bedste!! man får jo en heeeeel masse inspiration!

Var så lidt, elsker også selv at se på husse. Vi håber snart at få solgt, der kommer nogen på lørdag og kikker

Anmeld

26. januar 2010

MORJESPERSEN

iln skriver:

Det er vist heller ikke lige tiden for at købe og have hus til salg samtidig. Kan blive en dyr affærde desværre. Mange af de huse vi har kigget på har ligget til salg i næsten et år. Det er jo vildt som markedet har stået stille.

Jeg håber de er mere interesseret end bare at kigge

Jeg håber også de køber, vi har haft det til salg ca 6mdr og der har været en del at kikke, men ikke nogen der hoppe på. Der er et par som gerne ville købe men skal først sælge deres eget.  Men vi håber

Anmeld

26. januar 2010

anna-jonas

Sikke et dejligt, rummeligt og lyst hus............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.