Ja... Peter og jeg er jo for alvor gået igang med at kigge huse. Nu synes vi det skal være, da vi begge har det dårligt med, at vi smider 8000 kr. ud hver mdr. af vinduet ved at bo til leje (selvom vi bor dejligt). Nu vil vi invistere og forgælder os sammen op over begge øre
.
Vi har allerede været ude og kigge på en del, men på fredag skal vi en tur til Gandrup (15 min. kørsel fra Aalborg nordpå), hvor vi skal se på et super lækkert hus og til KUN 1.4 mill. Det er faktisk et fund i disse tider. Selvom man umiddelbart ikke vil tro det så er køkkenet faktisk nyt (troede det var det oprindelige 70´er køkken), men det er funktionelt og vi kan sagtens bruge det i en del år før vi går i gang med projekt nyt køkken (vil dog rive de brune fliser ned fra væggen med det samme, for at få det lidt mere lyst). Badeværelset kan også sagtens fungere i et år eller to og gæstetoilettet er jo det oprindelige 70´ er, men sidste priotet. Er trodsalt "kun" til gæster, så ikke det vigtigste på to-do-listen.
Alt i alt er både Peter og jeg meget begejstreret for dette hus (vi har enormt svært ved at blive enige om, hvad det er vi vil have), og det er så billigt, at der endda er råd til nye møbler også
Er bare så ivrig og kan ikke vente til fredag... så måtte lige dele ud af min begejstring.
http://www.danbolig.dk/privat/sog-bolig/resultat/vis-bolig.htm?propertyid=466-5426&brokerid=149&externallink=1
Anmeld