Uuuu glæder mig til fredag (huskiggeri)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

751 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

iln

Ja... Peter og jeg er jo for alvor gået igang med at kigge huse. Nu synes vi det skal være, da vi begge har det dårligt med, at vi smider 8000 kr. ud hver mdr. af vinduet ved at bo til leje (selvom vi bor dejligt). Nu vil vi invistere og forgælder os sammen op over begge øre.

Vi har allerede været ude og kigge på en del, men på fredag skal vi en tur til Gandrup (15 min. kørsel fra Aalborg nordpå), hvor vi skal se på et super lækkert hus og til KUN 1.4 mill. Det er faktisk et fund i disse tider. Selvom man umiddelbart ikke vil tro det så er køkkenet faktisk nyt (troede det var det oprindelige 70´er køkken), men det er funktionelt og vi kan sagtens bruge det i en del år før vi går i gang med projekt nyt køkken (vil dog rive de brune fliser ned fra væggen med det samme, for at få det lidt mere lyst). Badeværelset kan også sagtens fungere i et år eller to og gæstetoilettet er jo det oprindelige 70´ er, men sidste priotet. Er trodsalt "kun" til gæster, så ikke det vigtigste på to-do-listen.

Alt i alt er både Peter og jeg meget begejstreret for dette hus (vi har enormt svært ved at blive enige om, hvad det er vi vil have), og det er så billigt, at der endda er råd til nye møbler også  Er bare så ivrig og kan ikke vente til fredag... så måtte lige dele ud af min begejstring.

http://www.danbolig.dk/privat/sog-bolig/resultat/vis-bolig.htm?propertyid=466-5426&brokerid=149&externallink=1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

TbCp

Det ser da også vildt lækkert ud!!! Ser ud til der kommer rigtig meget dejligt lys ind i stuen!

Anmeld

26. januar 2010

oo

jeg ELSKER at glo på huse (jeg sidder fast inde på boligportalen), så tak for kigget jeg håber det er DET og at det hele glider let

Anmeld

26. januar 2010

MORJESPERSEN

Hold da op et flot hus, kan godt forstå i glæder jer til at kommer ud og se det.... Vi har også hus tilsalg, så vi er også på bolig jagt Held og lykke på fredag

Anmeld

26. januar 2010

MORJESPERSEN

Tjuhl skriver:

jeg ELSKER at glo på huse (jeg sidder fast inde på boligportalen), så tak for kigget jeg håber det er DET og at det hele glider let

Så skal du også have lov til at se vores hus, bare for at kikke

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=79004835&res=2ddba0cd-56ae-4514-bbe0-e233ca137476&type=list

Anmeld

26. januar 2010

iln

MORJESPERSEN skriver:

Hold da op et flot hus, kan godt forstå i glæder jer til at kommer ud og se det.... Vi har også hus tilsalg, så vi er også på bolig jagt Held og lykke på fredag

Super lækkert hus I har jer. Ja, jeg snagede også lige. Hvor vil I gerne hen og bo så?

Anmeld

26. januar 2010

iln

Tjuhl skriver:

Det håber jeg godt nok også...

Sidder også selv hver dag på boligportalen, boliga og home... Det er mange timer der ryger der

Anmeld

26. januar 2010

oo

MORJESPERSEN skriver:

Så skal du også have lov til at se vores hus, bare for at kikke

http://www.edc.dk/Sag/?Pid=79004835&res=2ddba0cd-56ae-4514-bbe0-e233ca137476&type=list

aj tak skal du have  det er simpelthen bare det bedste!! man får jo en heeeeel masse inspiration!

Anmeld

26. januar 2010

iln

TbCp skriver:

Det ser da også vildt lækkert ud!!! Ser ud til der kommer rigtig meget dejligt lys ind i stuen!

Håber det lever op til sine billeder. Plejer tit at snyde.

Stuen ser nemlig dejlig lys ud og så kan jeg altså godt lide at vi kan sætte vores eget præg ved at lave nyt bad og gæstebad i hvert fald. (ville ikke have det godt med at smide et splinternyt bad væk så dejligt det er de oprindelige).

Anmeld

26. januar 2010

Barbamama

det ser godt nok bare lækkert ud!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.