Skal hente barnevognen idag - vildt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2010

lulle1985

Dejlig dejlig vogn... min er også hentet i butikken... dog afsat hos olde indtil guldklumpen er kommet ud...

håber i har haft en god dag med det hele for det er jo bare SÅ STORT!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Ranarupta

Den er rigtigt fin! Tillykke med øse

Vi købte selv i lørdags og den er nu røget videre til mine forældre. Har været ligeglad med overtro, men kunne mærke, at den da bare slet ikke skulle hjem inden Bønne er kommet til verden. 

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Er det store barnevognshente dag?

Tillykke

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Tilmeldt skriver:

ÅhhÅÅhh... Tager du den hjem inden baby'en er kommet!?

Jeg må ik få min endnu, for svigermor!!

Stine 25+6

Yes! Vi har trodset alle overtroer og ammestue-advarsler og gjort alting modsat i denne graviditet og så langt så godt

Det er nærmest et statement i at hente den hjem nu - nemlig at vi VED der kommer en lille Jonathan ud og er fin og raask og skal sove i den! Basta!!!

Den er i øvrigt bare SMUK!!! Desværre er det kokset lidt med billederne så de kommer først i morgen - men vi hyggede helt vildt med at hente den og trille ned ad Strøget med en arm om hinanden. Niklas er allerede prof til at manøvrere

Så nu står den her i stuen hvor vi kan se den fra sofaen, og vi er hele tiden nødt til liiige at smutte over og pille ved den, rette på Mormors hjemmehæklede barnevognstæppe, trille den lidt frem og tilbage eller bare stryge hænderne over den... Man fatter næsten ikke at det er virkeligt endnu - og på samme tid er det bare SÅ meget mere virkeligt... Sjovt som de mere håndgribelige ting kan gøre det mere virkeligt selvom jeg mærker ham sparke derinde hele dagen (og natten ) lang..

Men wauw altså... wauw...

Anmeld

26. januar 2010

Munder

Rosa skriver:

Yes! Vi har trodset alle overtroer og ammestue-advarsler og gjort alting modsat i denne graviditet og så langt så godt

Det er nærmest et statement i at hente den hjem nu - nemlig at vi VED der kommer en lille Jonathan ud og er fin og raask og skal sove i den! Basta!!!

Den er i øvrigt bare SMUK!!! Desværre er det kokset lidt med billederne så de kommer først i morgen - men vi hyggede helt vildt med at hente den og trille ned ad Strøget med en arm om hinanden. Niklas er allerede prof til at manøvrere

Så nu står den her i stuen hvor vi kan se den fra sofaen, og vi er hele tiden nødt til liiige at smutte over og pille ved den, rette på Mormors hjemmehæklede barnevognstæppe, trille den lidt frem og tilbage eller bare stryge hænderne over den... Man fatter næsten ikke at det er virkeligt endnu - og på samme tid er det bare SÅ meget mere virkeligt... Sjovt som de mere håndgribelige ting kan gøre det mere virkeligt selvom jeg mærker ham sparke derinde hele dagen (og natten ) lang..

Men wauw altså... wauw...

Vi hentede også vores et par måneder før Andrea blev født. Er ikke overtorisk på det punkt, og Andrea er jo perfekt

Jeg "gik" også omkring barnevognen det sidste stykke tid, det er da hyggeligt

Anmeld

26. januar 2010

starsofheaven

Rosa skriver:

Det er simpelthen for vildt!!!! Om lidt hopper jeg i ikke-hygge-hjemmebukser-lavet-af-andet-tekstil-end-velour og tager min elskede i hånden og går ned og henter denneher:

du kan glæde dig over den, har den selv til vores datter, og vi er super glade for den, den er så lækker god fornøjelse med den

Anmeld

27. januar 2010

Maria.

Tillykke med kareten! Den er vildt lækker, men hvor ville jeg være bange for at den skulle blive beskidt!

Har selv en Odder vogn fra Magnus, som kun blev brugt til han var 5 måneder, så købte vi en Emmaljunga Klapvogn, da det var sommer, så barnevognen står som ny.. Skønt!

Knus Maria 23+4

Anmeld

27. januar 2010

Heidi.

Rosa skriver:

Det er simpelthen for vildt!!!! Om lidt hopper jeg i ikke-hygge-hjemmebukser-lavet-af-andet-tekstil-end-velour og tager min elskede i hånden og går ned og henter denneher:

Det er virkelig en flot barnevogn.. Og er det ikke bare en dejæig føelse og få den hjem.. Så går man bare og venter og venter på lille spir..

Suuuuk, det er snart 7 år siden....Hmm må overtale manden lidt

Knus

Anmeld

27. januar 2010

Vidunderligeunger

Den har vi også bestilt efter laaaang tids små diskuteren frem og tilbage fik prinsesse enebarn her sin vilje 

Er din en combivogn? den ser så lille ud - eller er det bare billedet ?

jeg glæææder mig bare faen til at hente den, men er for overtroisk - så den kommer til at stå hos mine forældre indtil vi kommer fra sygehuset der står allerede en brugt en til altanen !

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

BlyViol skriver:

Den har vi også bestilt efter laaaang tids små diskuteren frem og tilbage fik prinsesse enebarn her sin vilje 

Er din en combivogn? den ser så lille ud - eller er det bare billedet ?

jeg glæææder mig bare faen til at hente den, men er for overtroisk - så den kommer til at stå hos mine forældre indtil vi kommer fra sygehuset der står allerede en brugt en til altanen !

Det er en combivogn - det var den løsning vi fik anbefalet når vi bor i midtbyen uden have eller altan. Vi har alligevel ikke mulighed for at stille ham udenfor så den skal kun bruges til transport. Og den ER bare smuk! Den står her midt i stuen og pynter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.