Skal hente barnevognen idag - vildt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er simpelthen for vildt!!!! Om lidt hopper jeg i ikke-hygge-hjemmebukser-lavet-af-andet-tekstil-end-velour og tager min elskede i hånden og går ned og henter denneher:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Diana...

Den er altså os bare FED. God tur.

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

DianaMoar skriver:

Den er altså os bare FED. God tur.

Åhr tak, søde Diana!

Anmeld

26. januar 2010

Diana...

Rosa skriver:

Åhr tak, søde Diana!

Det et stor skridt ikk  Det kan jeg huske jeg synes da jeg købte min barnevogn så blev det hele så virkeligt det kom lige pludselig meget tæt på.

Anmeld

26. januar 2010

Sofia

EJ hvor er den flot - har ikke rigtig sat mig ind i diverse babyudstyr, men hvis jeg på nogen måde kan få råd (og bliver gravid) så vil jeg godt nok gerne have en magen til - den er da så lækker.

Anmeld

26. januar 2010

lillemunk

Ihhh hvor er den bare flot

Anmeld

26. januar 2010

Corn

Suk... Den måtte jeg ikke få lov at hente selv... Farmand mente det var hans job, når jeg havde født, at hente og samle barnevogn, mens jeg lå på sygehuset.

det endte jo som en rigtig god ide, da jeg fødte for tidligt, og var helt uforberedt da det hele gik igang

Og da den holder sig så godt, har vi ikke købt ny, heller ikke denne 3. gang

Anmeld

26. januar 2010

Rosa skriver:

Det er simpelthen for vildt!!!! Om lidt hopper jeg i ikke-hygge-hjemmebukser-lavet-af-andet-tekstil-end-velour og tager min elskede i hånden og går ned og henter denneher:

ÅhhÅÅhh... Tager du den hjem inden baby'en er kommet!?

Jeg må ik få min endnu, for svigermor!!

Stine 25+6

Anmeld

26. januar 2010

Tullebobs

Den er så fin - det bliver lækkert at komme ud og lufte den til foråret - når indholdet er endnu mere lækkert end selve vognen

Trine

Anmeld

26. januar 2010

Moderator

Årh hvor er det fedt med en masse folk som bare VED hvor stort sådan et øjeblik er!! Tusind tusind tak, piger - elsker at dele de her ting med jer!!!

Vi tager kameraet med så jeg smider lige et snapshot eller to af det stolte vordende forældrepar og Bum's karet senere.

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.