Har fundet vidundermidlet mod halsbrand:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.273 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Valle81

Hejsa,

Ej jeg døjer så meget med halsbrand, og har bare prøvet alt.

Min kære mand blev ved ed at sige mælk, men hvem har lyst at drikke mælk inden sengetid, jeg har ikke, så har kæmpet mig gennem nætter uden søvn pga halsbrand.

Men så tænkte jeg mathilde kakaomæl må kunne gøre det, og jeps, det virker:0)

Nu drikker jeg lige sådan en lille brik inden jeg går iseng og har ikke haft halsbrand i en uge:0) Juhuuuuuuu¨

Om det er et tilfælde eller det virker, tjahh, men dejligt er deT:0)

Christina

33+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

smokin

Ørj det er ligefør jeg elsker dig!!! 

Har psykopat meget halsbrand for tiden og har prøvet med det der samarin, det virker bare NADA!

Nu prøver jeg sku kakaomælk.

KH

Zette 

20+5

Anmeld

25. januar 2010

Valle81

Zette skriver:

Ørj det er ligefør jeg elsker dig!!! 

Har psykopat meget halsbrand for tiden og har prøvet med det der samarin, det virker bare NADA!

Nu prøver jeg sku kakaomælk.

KH

Zette 

20+5

Jamen der er ikke andet for end at prøve det:0)

Ved godt det ikke er det sundeste jeg lige kunne finde, men skid hul i det, bare det virker:0)

Og hvis en lille brik ikke er nok, jeg så skyller jeg gerne en 1/2 eller en hel liter i mig hvis det bliver nødvendigt:0)

Christina

Anmeld

25. januar 2010

bagger26

Ja mælk eller kakaomælk kan bare være guld værd. Hvis det bliver for slemt på et tidspunkt, så det ikke hjælper mere, så kan jeg varmt anbefale balancid novoum tyggetabeletter.. Kan ikke leve uden dem..

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg var meget stor fan af kakaomælk i starten af graviditeten!!!

Og stadig nu, når jeg netop får kvalme, halsbrænd og sure opstød! Jeg forsøgte mig også med balancid, men fik det faktisk bare skidt af dem Har taget dem før, men under graviditeten har de bare lidt for meget kridt effekt på mig

Kakao er guld!!!!!

Anmeld

25. januar 2010

Ranarupta

Uh, fantastisk emne, du bringer på banen!

Jeg kan nogle gange klemme mælk ned, men ikke altid. Vil bestemt prøve kakaoen. Dog kan sukkeret indimellem drille mig...

Må man gerne tage tyggetabletter såsom Alminox, under graviditeten? 
Jeg har aldrig hørt det modsatte, har bare tænkt, at mælk nok var bedre... 

/Karina 19+2

Anmeld

25. januar 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

Jeg var meget stor fan af kakaomælk i starten af graviditeten!!!

Og stadig nu, når jeg netop får kvalme, halsbrænd og sure opstød! Jeg forsøgte mig også med balancid, men fik det faktisk bare skidt af dem Har taget dem før, men under graviditeten har de bare lidt for meget kridt effekt på mig

Kakao er guld!!!!!

Jamen kakao er også guld værd, hos mig er det desværre bare ikke nok, effekten aftager hurtigt.. Men det er en fantastisk undskyldning for at drikke en masse kakao..

Men Balancid er min "sovebamse", kan ikke sove uden hehe..

Anmeld

26. januar 2010

Millepus

En anden ting jeg har fundet der hjaelper paa mig er hele mandler, og de smager nu ogsaa ganske udemaerket

Camilla

Anmeld

26. januar 2010

DK

Ranarupta skriver:

Uh, fantastisk emne, du bringer på banen!

Jeg kan nogle gange klemme mælk ned, men ikke altid. Vil bestemt prøve kakaoen. Dog kan sukkeret indimellem drille mig...

Må man gerne tage tyggetabletter såsom Alminox, under graviditeten? 
Jeg har aldrig hørt det modsatte, har bare tænkt, at mælk nok var bedre... 

/Karina 19+2

Man kan godt købe nææsten sukkerfrie kakaomælk. Det er matilde der laver dem, og mener de er orange, i stedet for blå! De er vist nok i de aflange brikker. Er ikke helt sikker på om det er de orange, men mener det!

Anmeld

26. januar 2010

bette

DK skriver:

Man kan godt købe nææsten sukkerfrie kakaomælk. Det er matilde der laver dem, og mener de er orange, i stedet for blå! De er vist nok i de aflange brikker. Er ikke helt sikker på om det er de orange, men mener det!

er det ikke bare den lette udgave??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.