Kunne I mærke at fødslen var på vej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

LMM

baby2010 skriver:

Jeg har det ligesom dig... Jeg er 35+0 i dag og gruer for 5 uger med de smerter og gener...

Kan du sove om natten? Jeg har bare SÅ mange "gøremål" om natten: tisse, halsbrand der skal slukkes med balancid, sult, pludselige helt vilde smerter i underlivet, baby som hikker osv. Jeg har sovet ELENDIGT i snart 14 dage... 

JEP JEP JEP!!! det er også lige det jeg står i.. jeg sover først kl tre og er oppe mange gange fordi jeg er tørstig eller skal tisse og så vågner jeg omkring kl syv og er ved at dø af sult!! pyhhaaaa.. er sikker på at jeg får lidt mere søvn når bettemanden komme!!

og synes hele tiden det føles som om at han er på vej ud! heldigvis skal jeg til jordmoder her om en uge, så jeg kan få nogle råd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

baby2010

LMM skriver:

JEP JEP JEP!!! det er også lige det jeg står i.. jeg sover først kl tre og er oppe mange gange fordi jeg er tørstig eller skal tisse og så vågner jeg omkring kl syv og er ved at dø af sult!! pyhhaaaa.. er sikker på at jeg får lidt mere søvn når bettemanden komme!!

og synes hele tiden det føles som om at han er på vej ud! heldigvis skal jeg til jordmoder her om en uge, så jeg kan få nogle råd!

Det er SÅ rart at høre jeg ikke er alene... Fuck det er hårdt! Jeg skal også til JM næste uge - onsdag. Skal vi ikke begge prøve at samle råd og så lige skrives herinde på denne tråd? 

Anmeld

28. januar 2010

LR85

Hej tøser.

Jeg melder mig lidt med her, selvom det ikke helt er under den rigtige overskrift.

Er selv i uge 36+6 og skal til jordemoder fredag den 28/2.

Kan ikke selv sove, synes jeg har plukveer bare jeg tænker på at vende mig, og selvfølgelig er de første 4 tisseture ramt inde kl er 3 om natten.

det er noget mærkeligt noget, specielt fordi man ikke ved om fødslen starter i morgen eller om over en måned.

Ønsker jer gode nætter.

Anmeld

28. januar 2010

LMM

baby2010 skriver:

Det er SÅ rart at høre jeg ikke er alene... Fuck det er hårdt! Jeg skal også til JM næste uge - onsdag. Skal vi ikke begge prøve at samle råd og så lige skrives herinde på denne tråd? 

Jo lyder som en god ide!! man føler sig lidt alene med det hele for det er svært ast forklare og føler mig som en hypokonder (staves?? ) viste gost at det ville været hårt at være gravid, men ikke at man skulle have ondt! og føle at hele kroppen falder fra hinanden..

Anmeld

28. januar 2010

LMM

louiseandersen85 skriver:

Hej tøser.

Jeg melder mig lidt med her, selvom det ikke helt er under den rigtige overskrift.

Er selv i uge 36+6 og skal til jordemoder fredag den 28/2.

Kan ikke selv sove, synes jeg har plukveer bare jeg tænker på at vende mig, og selvfølgelig er de første 4 tisseture ramt inde kl er 3 om natten.

det er noget mærkeligt noget, specielt fordi man ikke ved om fødslen starter i morgen eller om over en måned.

Ønsker jer gode nætter.

synes også bare at jeg går og vendter, og vendter og vvveeeennnddttterrr, synes bare ikke man ved hvad man mærker efter når fødslen skal gå igang.. og min jordmoder har sagt at bettemanden kommer før tid, men hvornår????

Anmeld

28. januar 2010

baby2010

LMM skriver:

Jo lyder som en god ide!! man føler sig lidt alene med det hele for det er svært ast forklare og føler mig som en hypokonder (staves?? ) viste gost at det ville været hårt at være gravid, men ikke at man skulle have ondt! og føle at hele kroppen falder fra hinanden..

Jeg har det på PRÆCIS samme måde. Jeg er konstant træt og udmattet og gider bare ikke mere... Det er også kommet totalt bag på mig, at det var så smertefuldt og hårdt.

For at det ikke skal være løgn er jeg nu også blevet forkølet, så nu lukker jeg slet ikke et øje om natten 

Anmeld

28. januar 2010

LMM

baby2010 skriver:

Jeg har det på PRÆCIS samme måde. Jeg er konstant træt og udmattet og gider bare ikke mere... Det er også kommet totalt bag på mig, at det var så smertefuldt og hårdt.

For at det ikke skal være løgn er jeg nu også blevet forkølet, så nu lukker jeg slet ikke et øje om natten 

træls, god bedring til dig!!  glæder mig til at få den bette ud og bare komme ud og bevæge mig uden og pive!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.