Kunne I mærke at fødslen var på vej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

LMM

Hej

Ville lige høre om I kunne mærke på jeres krop at fødslen var lige om hjørnet? og hvad kunne I mærke??

Jeg har i lang tid haft store smerter i i mit underliv (venstre side især) det føles som om at det hele er ved at falde fra hinanden at det er knust øhhhh og somom at der er helt åben op til den bette og det stikker!! (har ikke blærebetændelse, troede nemlig selv at det var det) Jeg har mange plukveer og har svært ved at gå! hmm, synes selv at det lyder mærkeligt

Lærke 34+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Ox.

Jeg kunne faktisk intet mærke som sådan, de sidste 5 uger inden jeg fødte havde jeg plukkeveer, konstant!

Jeg gik og ventede og ventede, men så til sidst opgav jeg simpelthen og tog til grillaften hos mine forældre, hvor jeg gav kæresten "lov" til at få nogle pils sammen med sin svigerfar hehe, og vi skulle så overnatte der, men ikke andet end 3 timer efter vi var krøbet til køjs, så startede veerne, og jeg fødte så 41+5 ..

Anmeld

26. januar 2010

LinLin

Havde mange plukveer igennem sidste trimester, men kunne kun mærke dem hvis jeg lagde en hånd på maven (hård!). Havde ingen fornemmelse af hvornår fødslen ville gå i gang (15 dage før termin...) - vandet gik bare midt i sengen en søndag morgen

Anmeld

26. januar 2010

TbCp

Mærkede ingenting op til.
Ikke flere plukveer end normalt eller noget i den stil.
 Vandet gik bare en morgen 

Anmeld

26. januar 2010

Muffinmus

MASSER af plukveer 3-4 uger i forvejen..

Fik nr 1 40+0 og nr 2 fik jeg 38+0....

Begge gange fik jeg diare få timer inden det begyndte

Anmeld

26. januar 2010

Corn

LMM skriver:

Hej

Ville lige høre om I kunne mærke på jeres krop at fødslen var lige om hjørnet? og hvad kunne I mærke??

Jeg har i lang tid haft store smerter i i mit underliv (venstre side især) det føles som om at det hele er ved at falde fra hinanden at det er knust øhhhh og somom at der er helt åben op til den bette og det stikker!! (har ikke blærebetændelse, troede nemlig selv at det var det) Jeg har mange plukveer og har svært ved at gå! hmm, synes selv at det lyder mærkeligt

Lærke 34+4

Du kan sagtens være ved at åbne dig... Og går det stille og roligt, gør det måske knap så ondt, som når det sker lynhurtigt med voldsomme veer...

Anmeld

27. januar 2010

LMM

Macaab skriver:

Du kan sagtens være ved at åbne dig... Og går det stille og roligt, gør det måske knap så ondt, som når det sker lynhurtigt med voldsomme veer...

kan da håbe at det er det

Anmeld

27. januar 2010

LMM

Sussie&Lilje skriver:

Jeg kunne faktisk intet mærke som sådan, de sidste 5 uger inden jeg fødte havde jeg plukkeveer, konstant!

Jeg gik og ventede og ventede, men så til sidst opgav jeg simpelthen og tog til grillaften hos mine forældre, hvor jeg gav kæresten "lov" til at få nogle pils sammen med sin svigerfar hehe, og vi skulle så overnatte der, men ikke andet end 3 timer efter vi var krøbet til køjs, så startede veerne, og jeg fødte så 41+5 ..

oki Jeg tager det bare stille og roligt! har heller ikke lavet børneværelse endnu så bettemanden må gerne lige vendte lidt endnu

Anmeld

27. januar 2010

LMM

LMM skriver:

oki Jeg tager det bare stille og roligt! har heller ikke lavet børneværelse endnu så bettemanden må gerne lige vendte lidt endnu

men har godt nok mange plukveer, men det har jeg haft i hele graviditeten!!

Anmeld

27. januar 2010

baby2010

LMM skriver:

Hej

Lærke 34+4

Jeg har det ligesom dig... Jeg er 35+0 i dag og gruer for 5 uger med de smerter og gener...

Kan du sove om natten? Jeg har bare SÅ mange "gøremål" om natten: tisse, halsbrand der skal slukkes med balancid, sult, pludselige helt vilde smerter i underlivet, baby som hikker osv. Jeg har sovet ELENDIGT i snart 14 dage... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.