Glukosetest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

LRJ

louiseibsen skriver:

hehe ja der er ikke andet for  skal du til det en eller to gange

håber kun det bliver en gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Ox.

louiseibsen skriver:

er det ikke på kolding sygehus, for jeg var det på kolding sygehus, og der stod der i det brev jeg fik at jeg ikke måtte spise efter kl 23.00. og det var også kl. 8 jeg skulle være der

Stod der også i mit fra Kolding sygehus

Anmeld

25. januar 2010

LRJ

Sussie&Lilje skriver:

Stod der også i mit fra Kolding sygehus

Det kan os være jeg har læst forkert, har skrevet alt ned i kalenderen, og der står alt det er alt mad med sukker i jeg skal holde mig fra

Anmeld

25. januar 2010

Ox.

Lone H. skriver:

Det kan os være jeg har læst forkert, har skrevet alt ned i kalenderen, og der står alt det er alt mad med sukker i jeg skal holde mig fra

Jeg måtte ikke drikke noget efter kl 23 heller, og jeg var også på Kolding sygehus, så drik aaaalt hvad du kan nu her inden kl bliver det  Det er sådan noget ØV når man er gravid og skal faste, men ellers ender det bare med du skal have en ny tid igen og igen ..

Anmeld

25. januar 2010

LRJ

Sussie&Lilje skriver:

Jeg måtte ikke drikke noget efter kl 23 heller, og jeg var også på Kolding sygehus, så drik aaaalt hvad du kan nu her inden kl bliver det  Det er sådan noget ØV når man er gravid og skal faste, men ellers ender det bare med du skal have en ny tid igen og igen ..

Okay Tak, må prøve at drikke helt vildt nu, og så holde det os til imorgen

Anmeld

25. januar 2010

Ox.

Lone H. skriver:

Okay Tak, må prøve at drikke helt vildt nu, og så holde det os til imorgen

Ja bare for en sikkerheds skyld ihvertfald, det første de spurgte os om da vi kom derover var om vi havde fastet, og der var en der havde drukket en masse, og hun blev sendt hjem igen, og skulle have ny tid ...

Anmeld

25. januar 2010

LRJ

Sussie&Lilje skriver:

Ja bare for en sikkerheds skyld ihvertfald, det første de spurgte os om da vi kom derover var om vi havde fastet, og der var en der havde drukket en masse, og hun blev sendt hjem igen, og skulle have ny tid ...

Okay så holder jeg det gider ikk flere tider

Anmeld

28. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Hihi ja vi må krydse fingre for det

Anmeld

28. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Ups , den røg forkert!!! sorry :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.