Glukosetest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.461 visninger
28 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

LRJ

Nu skal jeg til glukose test Og er det virkelig rigtigt at jeg ikk må spise eller drikke noget med sukker i 12 timer før jeg skal være der ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Pige2009

Det lyder meget naturligt...

Anmeld

25. januar 2010

Ox.

Lone H. skriver:

Nu skal jeg til glukose test Og er det virkelig rigtigt at jeg ikk må spise eller drikke noget med sukker i 12 timer før jeg skal være der ?

Jeg måtte ikke ihvertfald :-)

Anmeld

25. januar 2010

Pia

Du skal være fastende med mad i 12 timer og så må du ikke drikke noget fra midnat af..
Dog er det ok hvis du får en lille mundfuld vand når du børster tænder i morgen tidlig..

Sådan har det været ved mig begge de gange jeg har fået dem taget..

Pia.

Anmeld

25. januar 2010

LRJ

Okay så må jeg ud og finde noget der ikk er sukker i

Er Bare MEGA sulten li nu  

Men tak for svarede

Anmeld

25. januar 2010

LotteGabriella

jeg fik at vide at jeg skulle møde op fastende og det betød at jeg ikke måtte spise eller drikke noget andet end vand fra jeg havde spist aftensmad til jeg havde overstået glucosebelastningen dagen efter ( det var kl. 8.30) 

Anmeld

25. januar 2010

LRJ

LotteGabriella skriver:

jeg fik at vide at jeg skulle møde op fastende og det betød at jeg ikke måtte spise eller drikke noget andet end vand fra jeg gik havde spist aftensmad til jeg havde overstået glucosebelastningen dagen efter ( det var kl. 8.30) 

Min er kl 8, Og jeg er bare så sulten li nu og kom li i tanke om at det var et eller andet med at jeg ikk måtte spise sukker, så ville jeg li hører

Anmeld

25. januar 2010

NLME<3

er det ikke på kolding sygehus, for jeg var det på kolding sygehus, og der stod der i det brev jeg fik at jeg ikke måtte spise efter kl 23.00. og det var også kl. 8 jeg skulle være der

Anmeld

25. januar 2010

LouiseNielsen

Lone H. skriver:

Min er kl 8, Og jeg er bare så sulten li nu og kom li i tanke om at det var et eller andet med at jeg ikk måtte spise sukker, så ville jeg li hører

Ikke kun uden sukker, du må slet ikke spise noget....

Jeg var lige til testen sidste uge, og man skal være HELT fastende 12 timer før, og kun en lille mundfuld vand når du børster tænder imorgen tidlig...

Kram

Anmeld

25. januar 2010

LRJ

louiseibsen skriver:

er det ikke på kolding sygehus, for jeg var det på kolding sygehus, og der stod der i det brev jeg fik at jeg ikke måtte spise efter kl 23.00. og det var også kl. 8 jeg skulle være der

jo men i mit står der jeg ikk må drikke efter det, og så må jeg ikk spise sukker 12 timer før og Sidder her og tænker hva jeg kan spise li nu uden sukker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.