Hvor er det nu, I finder alle de der serier???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Ayasmor

Lone H. skriver:

det er Alt på nutv jeg ikk kan se

Åhhh.. det er skisme ikke for heldigt.. jeg brokkede mig på et tidspunkt via mail til dem, hvori jeg skrev at jeg egentlig var ret træt af at betale et abonoment, som jeg ikke kunne bruge til noget, da siden på det tidspunkt ikke ville virke for mig heller.. Vupti Vupti, så fik jeg forlænget mit abonoment med de tabte dage, og lidt ekstra til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

LRJ

Ayasmor skriver:

Åhhh.. det er skisme ikke for heldigt.. jeg brokkede mig på et tidspunkt via mail til dem, hvori jeg skrev at jeg egentlig var ret træt af at betale et abonoment, som jeg ikke kunne bruge til noget, da siden på det tidspunkt ikke ville virke for mig heller.. Vupti Vupti, så fik jeg forlænget mit abonoment med de tabte dage, og lidt ekstra til..

Okay prøver jeg at gøre

Anmeld

25. januar 2010

DK

Jeg så det også. Det virkede til at være super cool, lidt a la The 4400 eller Lost (ejjj ikke lige så godt som Lost, vel)

Hvis du ikke ha set Lost, så KØB det nu! Du kan få de første sæsoner for ca. 99 kr. i sådan en dvd-samling. Det er VERDENS BEDSTE serie!! SUUUPER spændende og uforsigelig!!

Anmeld

25. januar 2010

DK

Jeg har også lige sendt dig en lille mail om emnet. Eller kalder i det pb eller hvordan er det det er??

Anmeld

25. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Jeg så det også. Det virkede til at være super cool, lidt a la The 4400 eller Lost (ejjj ikke lige så godt som Lost, vel)

Hvis du ikke ha set Lost, så KØB det nu! Du kan få de første sæsoner for ca. 99 kr. i sådan en dvd-samling. Det er VERDENS BEDSTE serie!! SUUUPER spændende og uforsigelig!!

Har aldrig fået set lost.

Så godt Puk i aftenshowet sagde at hun ikke havde haft noget liv, siden hun var begyndt at se lost! LOL.

Så er det nu et skrå plan at komme ud på eller???

Jeg kan klart anbefale 'Jeramiah' en serie vi så mens jeg var gravid med Idun. Den var SUPER god (altså hentede den og så den over 3 weekender eller noget i den stil. - Da jeg var stor og fed )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.