Zafir skriver:
Igår så vi starten af den der FLASHFORWARD på kanal 5. Den var mega spændende, men jeg gider bare ikke gå igang med at se den, fordi den kommer på et mega kedeligt tidspunkt. 4 søndage i træk, vil Tom skulle tage afsted på arbjede midt i den og de modsatte 4 weekender kan vi så se den sammen. - Men det er jo heller ikke ALTID at vi er hjemme om søndagen osv.
Så jeg tænkte at vi skulle downloade den, hvis det var vi skulle se den. Men hvor var det nu, I ser de der ting???
For så vil jeg gerne vide det...
www.surfthechannel.com Ja du skal nok melde dig ind, det har jeg selv gjort, men jeg bliver ikke spammet eller noget som helst, så det sker der vidst ikke noget ved....
Du skal bare huske, hvis du ser via det der hedder megavideo derinde, så er der gerne en tidsbegrænsning på hvor længe du må se ad gangen, jeg tror det er 72 minutter, og så 54 minutters pause og så kan du se igen.... alle de andre links er der ikke tidsbegrænsning på, men du kan risikere at skulle leve med kinesiske undertekster
nogen gang er siden lidt tosset og vil ikke søge, men så kan du gå gennem menuen channels i toppen

og så undrer jeg mig over man kan se det på nutv, det plejer man ikke at kunne med udenlandske produktioner....
Anmeld